Παραμυθουπολη

Monday, December 11, 2006

μια του κλεφτη...δυο? τρεις? ποσο πια???

μπηκε ο κλεφτης στο σπιτι των γονιων μου και για κακη του τυχη ημουν μονο εγω μεσα. δεν περιμενα οτι θα ημουν τοσο ψυχραιμη. αρχισα και φωναζα τι θελει και ποιος ειναι και τον αγριεψα τον ανθρωπο. καλα αντεδρασα και ευτυχως ημουν τυχερη γιατι δεν εβγαλε μαχαιρι ή κατι τετοιο. ζω λοιπον και μαλιστα χωρις απωλειες.

αλλα και που ζω? μην νομιζεις καλο μου παιδι, απλα αναπνεω. γιατι τι αλλο μενει να κανω. ουτε διαβασμα, ουτε σεξ, ουτε κουραγια, ουτε διαθεση για τιποτα. μονο νευρα, φαγητο και διαρροιες. ψυχοσωματικα ειπαν οτι εχω! θεε και κυριε νεα κοπελα!

το μονο που εχει πλακα ειναι το θεμα του ραδιοφωνου! πηγα χτες και παρακολουθησα μια εκπομπη απο εναν απιστευτο ανθρωπο και πορωθηκα ακομα περισσοτερο. τον εκοψα κιολας και χαλαρα θα τον μυησω στο κοσμο των μπλογκς. να δουμε αν αυτος θα με μυησει στον κοσμο του ραδιοφωνου! γιουχου....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


αληθεια...
δεν θυμαμαι καλα μου παιδακια να σας εχω πει ποσο μα ποσο πολυ μισω την απιστια. δεν την αντεχω ρε παιδι μου, πως το λενε. θεωρω οτι ανθρωπος που κερατωνει ειναι ...ειναι..οχι μαλακας, οχι βλακας...ειναι.... (ειδες για να μην ξερω και πολλες βρισιες).ειναι κατι τελος παντων που δεν υπαρχει χειροτερο. το να κοροιδευεις ανθρωπο που αγαπας ή που λες πως αγαπας ειναι κατι που με κανει να σε λυπαμαι. οταν δε κοροιδευεις ανθρωπο που αγαπω εγω, τοτε δεν θελω να εχω παρτιδες μαζι σου, δεν θελω να ερχεσαι σπιτι μου και φυσικα δεν θελω να σου μαγειρεψω κιολας. γκεγκε??

αμαρτωλοι .. ε αμαρτωλοι!

αυτα και αλλα πολλα στα νεα του ΑΝΤΙ στις 8 και μιση με τον τερενς κουικ.
ΣΙΧΤΙΡΙΑ!