Παραμυθουπολη

Saturday, December 16, 2006

ετσι και ετσι

ειναι πλεον σιγουρο. καποιος με τιμωρει και δεν ξερω και γιατι (σουξεδακι???) .

ενιγουεη. πιθανοτατα εχει πολλους λογους αλλα και αυτο που κανει ειναι οτι χειροτερο. ενταξει!αγαπαω τον υπνο, λατρευω να κοιμαμαι,μπορω να ειμαι στο κρεβατι ολη μερα, τοσο κακο ειναι αυτο? καλα μου παιδακια καθε, μα καθε φορα που θα πω να κοιμηθω λιγακι παραπανω δεν υπαρχει περιπτωση να τα καταφερω. τις περισσοτερες μερες ακουω μηχανηματα απο τον κηπο κατω γιατι φτιαχνουμε ενα μπαρμπεκιου και κοβουν πλακακια. αλλες παλι με ξυπνανε οι μπουλντοζες της οικοδομης διπλα απο το σπιτι μου. συνηθισμενα ειναι και τα τηλεφωνα τις πιο ακαταλληλες ωρες. τελος καμια φορα χτυπανε μηνυματα και ακομα πιο σπανια εχω μαλακομπουκωματα και αν ξυπνησω για πιπι μετα δεν μπορω να κοιμηθω. το σημερινο ομως με εφτασε στα ακρα. σημερα καλα μου παιδακια εγιναν ολα. ολα. ΟΟΟΟΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑ. ξυπνησα στις 7 για πιπι οπου και καταλαβα τα φορτηγα στην οικοδομη. σιχτιριασα και μετα δεν μπορουσα να κοιμηθω. ο υπνος πρεπει να με πηρε μετα τις θ. καπου 8 μιση ακουσα τα εργαλεια απο το κηπο, εκνευριστηκα και αλλαξα πλευρο. 9 και τεταρτο πηρε η αμαρτωλη και ηθελε την αδερφη μου. της ειπα κατι που αδυνατω να θυμηθω και εκλεισα. τελικα καπου στις 10 ελαβα μηνυμα και ειπα να σηκωθω. αμα δεν σε θελει...ΤΙ παλευεις? ε?

να σας πω και τα νεα μου? στις 24 θα κανω εκπομπη στο ραδιοφωνο. γουαου??? τελικα ημουν κωλοφαρδη με αυτο το θεμα. ου πινοκιο,ψεμα! ειμαι γενικα κωλοφαρδη (κυριολεκτικα). τελος παντων θα κανω ενα αφιερωμα με τα καλυτερα ελληνικα αλμπουμς του 2006 οποτε φιλ φρι να με πειτε..

επισης βαριεμαι να συνεχισω το διαβασμα. σημερα διαβαζω πιαζέ και κατι αλλα σχετικα. ασε που πρεπει να βιαστω γιατι εχω "μεταφορες/μετακομισεις". η μανα μου θελει να την παω στο πρακτικερ να ψωνισει και ολοι ξερουμε τι σημαινει αυτο. δεν ειμαστε πρωταρες. αυτο που θα θελει δεν θα το βρει εκει και μετα αφου θα γυριζουμε θα "πεταχτουμε" και στο μάκρο. ε..μετα θα θυμηθει οτι ο μπαμπας ξεχασε να παρει σαμπουαν και θα "πεταχτουμε" και βασιλοπουλο. "ε, δεν παμε και στα τσαμπο που ειναι αποπανω,για 2 λεπτακια???". αληθεια τι ωρα κλεινουν αυτα? ωρε κακο ντε'παθα!

λοιπον να σας πω τι θα ηθελα ετσι οπως βλεπω τον ηλιο να τρυπωνει στο δωματιο? να μπορουσα τωρα να παω για εναν καφε (που δεν πινω) διπλα στη θαλασσα χωρις να σκεφτω τιποτα που με αγχωνει, με στεναχωρει και με εκνευριζει!

να πατε εσεις καλα μου παιδακια για μενα. αντε καλημερα, θα την παλεψουμε γιατι ειναι νωρις ακομα!