Παραμυθουπολη

Wednesday, January 10, 2007

σκεφτομαι και γραφω : πως περασα τη μερα μου

σημερα ηταν ωραια μερα. ξυπνησα αργα με λιγο στομαχοπονο αλλα ευτυχως εφυγε γρηγορα με ζεστα ρουχα και λιγη ξαπλα παραπανω. σηκωθηκα και διαβασα. πηρα κατι τηλεφωνα και χαζεψα στο πισι. μετα πηγα στους γονεις μου για μαμ. μετα το φαγητο εκανα ενα μπανιο (ξερετε τωρα, απο αυτα τα καλα) στεγνωσα τα μαλλια μου, εβαλα τις φορμες μου , και εκανα μια βολτα με το τουτου αλλο πραγμα.ενιωσα τον ηλιο να με χτυπαει στα ματια και να ανοιγω το παραθυρο να μπει καθαρος παγωμενος αερας! μετα ηταν η ωρα της χαλαρωσης, της ηρεμιας, των ονειρων και αχ και βαχ..

γυρισα σπιτι πριν λιγο. εκανα μια μικρη βολτιτσα πιο πριν μεχρι την πλατεια ολγας, αλλα το πληρωσα ακριβα γιατι αργησα και δεν βρηκα να παρκαρω κοντα. περπατησα λιγακι αλλα μου αρεσε! τωρα ειμαι στο γραφειο μου, με πυζαμες και νερο. λεω να φτιαξω ενα ζεστο γαλα με χέμο και να διαβασω. κανινικα πρεπει να διαβασω αυτα που δεν διαβασα σημερα γιατι θα βγω απο το τάημ σκέτζουαλ.

μεταξυ μας με βλεπω στο κρεβατι με μαξιλαρια και κουβερτες να διαβαζω ενα βιβλιο του ζίσκιντ που εφτασε στα χερια μου.


ουφ.. χαλαλι και το παρκαρισμα, και το Α-διαβασμα (Α=στερητικο) και ολα. ειναι γλυκια η κουραση!

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια!





υ.γ 19