Παραμυθουπολη

Tuesday, January 02, 2007

τωρα που πλησιαζει ο καιρος

οσο περνανε οι μερες και πρεπει να τα δωσω ολα και να διαβασω πιο πολυ και πιο συγκεντρωμενα τοσο μου φαινεται αδυνατο και να σας πω γιατι καλα μου παιδακια; γιατι δεν μπορω να σταματησω να ονειρευομαι το μετα τον ασεπ.

ειναι πολυ χαζο το ξερω. νομιζω οτι μεχρι να περασουν αυτες οι 25 μερες θα χασω και το λιγο μυαλο που μου εχει απομεινει. τη μια στιγμη θελω να περασω με σειρα καπου στο 200 και την αλλη σκεφτομαι ας ειμαι και αναπληρωτρια. την αμεσως επομενη λεω οτι δεν χαθηκε και ο κοσμος να μην περασω. ουτως ή αλλως δεν εχω παιδια να ταισω. ουτε καν σκυλι (κλαψ). μετα ξανασκεφτομαι το σπιτακι που θα νοικιασω στα κυθηρα (γιατι εκει θα περασω ;ρ) και με βλεπω ξαπλωμενη στο διπλο μου κρεβατι, γιατι στανταρ διπλο θα ειναι. μετα σκεφτομαι οτι θα ζω εδω κανονικα, στο σπιτι που μενω τωρα και θα πηγαινω το πρωι στο σχολειο μου και στα παιδακια μου και μετα θα χαλαρωνω και μετα θα κανω εκπομπη και μετα θα πηγαινω στο ωδειο και μετα στα ισπανικα. στην αθηνα ειναι λιγο διαφορετικα. μενει ιδιο το διπλο κρεβατι (αχ..) αλλα ξεκιναω μουσικοθεραπεια καπου στο χαλανδρι και ισως συστηματα ορφ γιατι δεν μπορω να τα βρω αλλου.οι αλλες πολεις μπαινουν σε καποια απο τις παραπανω κατηγοριες.

το καλυτερο μου ομως ονειρο, που δεν παιρνει και πολλα ΑΝ, και που ειναι πολυ πολυ κοντα...ειναι απο τις 29 γεναρη. αχ καλα μου παιδακια. πολλα ονειρα, πολλα χαμογελα. θα παω για 2-3 μερες καπου ετσι για να ηρεμησω γιατι δεν εχω κανει κανα ταξιδι. ελεγα ναυπλιο ή γαλαξιδι ή θεσ/νικη. θα δω...

μετα θα γυρισω και θα κανονισω πρωτα το θεμα με το μουσειο για να παιρνω και κανα λεφτο, αλλιως οτι αλλο βρω για εισοδημα και στη συνεχεια το θεμα με το ραδιοφωνο. μετα θα αλλαξω χορδες στις κιθαρες και στο μαντολινο και θα τα γυαλισω.θα καθαρισω πιανα, αρμονιο, νταουλι, ταμπλες και ντεφια καθως και ολα τα οργανακια στα ραφια , για να ειναι ετοιμα, να με περιμενουν.

αναλογα με την δουλεια και το ραδιοφωνο και το αν θα παιρνω λεφτα και ποσα, ξεκιναω ωδειο και αγοραζω μπεντιρ. αν τα λεφτα ειναι λιγα μενω απλα στην ορχηστρα του ωδειου. με τις πρωτες οικονομιες λεμε στον απολλωνα να μου φερει απο την αιγυπτο ουτι και σιγα σιγα με την βοηθεια του κωστα να παρω λιγο μπρος. ο κωστας επισης μπορει να με βοηθησει με τα παρτυ. ελεγα να γινω και επισημα κλοουν!!! οποτε θα εχω ισως και αλλο εσοδο.

επισης βαζω κανα προγραμμα διατροφης να χασω κανα κιλο γιατι με βλεπω και τρομαζω. οχι τιποτα αλλο μην παει και ο διαδρομος τζαμπα.
χμ....καλα ειναι για τωρα? ε..μην το παρακανω!


α! να σας πω και για το ρεβεγιον. οχι να το παινευτω αλλα ημουν πολιτισμενη μεχρι οσο δεν παει. οχι μονο δεν εφυγα και να κοιμηθω στο σπιτι των γονιων μου αλλα 1)προσφερθηκα να φτιαξω μαντι, 2)ημουν γλυκια και χαριτωμενη ολο το βραδυ (α ρε γιωργια ατακα), 3)επαιξα χαρτια μαζι τους (τους τα πηρα βεβαια), 4) προσφερθηκα να επιστρεψω καποιους σπιτι τους στις 6 μιση το πρωι και.... δεν εβαλα πυζαμες οπως ειχα σκεφτει. βεβαια δεν βαφτηκα, δεν εφτιαξα μαλλια και δεν φορουσα "τα καλα μου". ε μα αγαπη μου! που πας με τη μυτερη γοβα? οποιος σου ειπε οτι εχουμε κατσαριδες σπιτι και εφερες το φονικο οπλο, λεει ψεμματα! τελικα ημουν με τζιν και αθλητικο παπουτσακι μουρλια.

επισης δεν σας ειπα για την εκπομπη! ηταν μεγαλη πορωση. στην αρχη τα ειχα κανει πανω μου γιατι ειχαμε και κατι τεχνικα προβληματα, τελικα ομως η θεληση νικα. πηρα φορα και ελεγα. μου αρεσε!σχολια απο αγνωστους δεν ειχα, μονο απο τους δικους μου, φιλους και συγγενεις οι οποιοι ειπαν οτι εχω ωραια "φρεσκια" φωνη, αλλα αυτοι δεν πιανονται, ειναι πληρωμενοι! χαχαχα

αυτα. οπως ολοι καταλαβατε εχω καλη διαθεση. γεμισα τον καινουργιο σκληρο με 180 γκιγκα μουσικη, εφτιαξα το σπιτι, το περασα με υγρο πανακι, εβαλα αιθερια ελαια γιασεμι, εκανα βουτηχτο μπανιο, τελειωσα τους στοχους της γλωσσας, των μαθηματικων και του η/υ και ειμαι πολυ χαρουμενη.ουφ!!!

φιλ φρι το τοκ αμπάουτ γιού. το εκανα και νιωθω καλα ;)

αντε καλα μου παιδακια καλη μας νυχτα.