Παραμυθουπολη

Friday, January 05, 2007

σκεψεις διχως νοημα

τελειωσα και τους στοχους από τη δημιουργια και εκφραση και ηθελα καπου να το πω να χαρω. μου εχουν μεινει οι 33 στοχοι του περιβαλλοντος που προβλεπεται οτι θα μου βγαλουν την πιστη για να τους μαθω.

α! πηρα και μια υδρογειο να παιζω. κλεινω τα ματια, τη στριφογυριζω και βαζω τυχαια σημαδι να δω που θα παω αν περασω ασεπ. παντως ετυχα 4 φορες λατινικη αμερικη (γιουπιιι), 2 φορες αυστραλια (αξελανρδα και νικ σας ερχομαι) και μονο μια στις ινδιες (που μεταξυ μας δεν ηταν και πολυ ινδιες, πατουσα πιο πολυ πακισταν).επισης πολυ συχνα σημαδευα θαλασσα. λετε να ειναι υποπτο???

ενιγουει πηρα και βραστηρα, ασχετο αλλα στην τελικη, τι λεω που ειναι σχετικο ε?
αρρωστησα κιολας. εχω βηχα, συναχι, πονοκεφαλο και κρυωνω τρομερα. μου φαινεται θα παρκαρω ολη μερα στο κρεβατι αγκαλια με τους στοχους, μια θεματικη προσεγγιση και ενα σχεδιο εργασιας. αν τα μαθω ολα αυτα (μια-δυο μερες υποθεση) εχω τελειωσει και επισημα την υλη και μετα ξεκιναω επαναληψεις για να μαθαινω απεξω οτι δεν θυμαμαι ή οτι δεν ασχοληθηκα καθολου. υπολογιζω 2 επαναληψεις ψυχοπαιδαγικα και γενικη διδακτικη, 3-4 ειδικη διδακτικη και 2 αλλα καλες στο γνωστικο.

οποιος δεν ειναι νηπιαγωγος:

α) δεν καταλαβαινει γρι απο οσα λεω!
β) ειναι τυχερος που δεν δινει ασεπ και μπορει να κοιμαται ησυχος!
γ) χανει γιατι ειναι και γαμω τις δουλειες!

καλα μου παιδακια εχει μια συννεφια που με κανει να νιωθω πιο αρρωστη απο οσο ειμαι. καντε λιγο υπομονη στην γκρινια μου. δεν μπορει ολο και καποιος γνωστος σας θα δινει!




υ.γ 24