Παραμυθουπολη

Sunday, January 07, 2007

μονιτορ γιοκ ή νο γιοκ μονιτορ???

το διαβασα χτες βραδυ και ειπα να μην γραψω ή να μην σχολιασω. σημερα το πρωι γινοταν πανικος απο μηνυματα,κομεντς και σχολια και...θεε και κυριε αγιες μερες!

εχει σημασια τελικα ποιος, τι, ποτε, γιατι???

η Α λεει ετσι και ο Β γιουβετσι.

οκ καταλαβαινω οτι η Α θελει να βγει. ειναι δυσκολο, ειναι ευκολο δεν ξερω.
οκ καταλαβαινω οτι ο Β δεν την βγαζει. ειναι δυσκολο, ειναι ευκολο δεν ξερω.

1η σκεψη:

η Α δεν θελει ρε παιδι μου να εμφανιζεται πια στο μονιτορ. απλα δεν θελει για χ και ψ λογους. χμ..ξερει αραγε τι χρονος και κοπος χρειαζεται (και αν χρειαζεται δηλαδη γιατι εγω δεν σκαμπαζω) να κανει ο Β για να την βγαλει? το οτι πια δεν θα φαινεται στο μονιτορ λυνει τους χ και ψ λογους? με το σκεπτικο φυσικα, οτι υπαρχει και θα υπαρχει και ο γουγλης και το μπλογκ σερτσ και φυσικα τα λινκς για το μπλογκς της. επισης στην λογικη μπλογκ και μονιτορ επελεξε να διαγραφεί το μονιτορ, κατι που μου αναβει το λαμπακι της αδικιας στο κεφαλι μου. τελος (που πιθανον αφορα μονο τη δικη μου σκεψη) μιλησε τυπικα και ευγενικα σε ανθρωπους και για ανθρωπους που δεν γνωριζει? μειωσε καποιον? απειλησε καποιον με τη προοπτικη μηνυσης?
τελος πρωτης σκεψης.


2η σκεψη:
ο Β υποστηριζει οτι το να αφαιρεσει μπλογκ, δεν ταιριαζει με την ολη ιδεα του μονιτορ, το οποιο απο οσο ξερω εφτιαξε και λειτουργει μονος του τοσο καιρο,σπαταλωντας οσο χρονο και χρημα νομιζει ο ιδιος και μαλλον χωρις να τον υποχρεωνει καποιος. αρα η Α του λεει κατσε και δουλεψε για κατι που δεν συμφωνεις, χωρις να με νοιαζει οτι απο ενα σημειο και μετα κανω κουμαντο στο χρονο σου και στο "σπιτι" σου?
βεβαια στη σκεψη νουμερο 2, δεν στεκομαι στο ποση ωρα παιρνει αυτη η διαγραφη και αν ειναι δυσκολη γιατι ο Β ειπε οτι δεν "συμφωνει", οποτε δεν εχει και σημασια. απο την αλλη δεν συμφωνω με τη λογικη του Β "διαλεξε αν θελεις να διαγραφει το μονιτορ ή να μεινει το μπλογκ σου". πρωτον γιατι δεν ειναι δημοκρατικο, δευτερο γιατι πιθανοτατα μονο αυτος μπορει να παρει μια τετοια αποφαση και τριτον γιατι απλα και αυτο μου αναβει το λαμπακι της αδικιας στο κεφαλι μου. βεβαια μπορει να μην συμφωνω αλλα ισως καπου καταλαβαινω την αποφαση του, γιατι δεν ειναι καιρος να μπλεκεις με μηνυσεις,δικαστηρια και δικηγορους. ο ανθρωπος ειπε οτι εκτος απο χρονο δεν εχει και χρημα για κατι τετοιο.
τελος δευτερης σκεψης.


χμ..καποτιν αναλυτικης σκεψης και τονιζοντας οτι δεν γνωριζω προσωπικα κανεναν απο τους 2, και οτι σπανια επισκεπτομαι τα μπλογκς τους(αρα εχω μαλλον αντικειμενικη γνωμη) , καθως επισης φερνω στο μυαλο μου "την θεωρια του παγοβουνου" του μπερνστάιν (πρωτη μουρη ε?), νομιζω πως θα πρεπει να υπολογισουμε στην συγκεκριμενη περιπτωση, μονο την κορυφη του παγοβουνου και αρα πως το μονιτορ πρεπει να ανοιξει και η Α α)να διαγραφει αλλα να ειναι η τελευταια διαγραφη που θα γινει, ή β)να κανει την καρδια της πετρα και να μεινει για χαρη των υπολοιπων χιλίων εννιακοσιων καμποσο, και τη βαση του παγοβουνου πρεπει να την υπολογισουν και γιατι οχι να την λυσουν η Α με τον Β.

το δικαστηριο της χαγης αποφασισε . μπου αχαχαχαχα


καλα μου παιδακια εγω ολα αυτα δεν τα καταλαβαινω, και να φανταστειτε οτι δουλευω και με 5χρονα. επισης πρωτη φορα ανοιγω το "πληκτρολογιο" μου και μιλαω, αλλα το κανω εκ του ασφαλους γιατι πλεον δεν υπαρχει μονιτορ για να δουν τα κακα ματια το ποστ μου. χαχα . ενιγουεη..

αντε καλα ξεμπερδεματα και καλα κρασια!