Παραμυθουπολη

Sunday, January 07, 2007

"Only you, Know what is the absolute best "

λιγο πριν κοιμηθω περασα να σου ψυθυρισω τα νεα μου. εκανα μπανιο, ξερεις απο αυτα τα καλα που καθεσαι μεσα αιωνες, εφτιαξα τα νυχια μου, ξυριστηκα, εβγαλα φρυδια και γενικοτερα απεκτησα και παλι γυναικεια υποσταση. ξερω οτι δεν τα πιστευεις κατι τετοια αλλα εγω τωρα νιωθω λιγακι καλυτερα. ακουω το λαηβ απο γκαδερινγκ και ονειρευομαι με ματια ανοιχτα.

θα σερφαρω λιγο ακομα, θα στειλω κανα μεηλ για καλη χρονια που ακομα δεν εκανα και θα ξαπλωσω να παιξω με την υδρογειο. θα με παρει ο υπνος μετα ταξιδευοντας.

ψιτ..εδω που ειμαστε μονοι μας θα σου πω πως φοβαμαι και θα φοβαμαι. εσυ πρεπει να με ασφαλισεις . ξερεις οι φιλοι μας λενε ΝΝ ;) και αμα καμια φορα δακρυζω μην τρεμεις. η γιαγια μου λεει πως ειναι καλο γιατι καθαριζουν τα ματια. και εγω για αυτο το κανω, για να καθαρισουν τα ματια και η ψυχη.

καλο και ηρεμο υπνο.




υ.γ 22