Παραμυθουπολη

Thursday, January 11, 2007

δεν εχει τιτλο. νευρα εχει. θες?

καμια διαφορα. καμια αλλαγη. σημερα ηταν οπως και χτες και αυριο θα ειναι οπως και σημερα. ελπιζω μονο να διαβαζω περισσοτερο.

με πηραν και απο το φροντιστηριο τηλ να μου πουν οτι το σαββατο εχουμε διαγωνισμα. σας το λεω καλα μου παιδακια,ΔΕΝ ειμαι καλα. θυμηθηκα τα νιατα μου, τοτε που εδινα πανελληνιες και καθε κυριακη ειχαμε επαναληπτικα το πρωι. καπως ετσι ειναι και αυτο. γιαυτο και στην αρχη αγχωθηκα λιγακι, εβγαλα βιβλια, σημειωσεις, φυλλα, ζελατινες και ειπα να διαβασω να τα θυμηθω (μεταξυ μας δεν θυμομουν και πολλα). μετα ειπα..ωπα!δεν θα τρελαθω και γιαυτο. θα παω να δω τα θεματα και θα προσπαθησω να γραψω. αυτο. μεχρι εκει. τιποτα αλλο.

τωρα μολις τσακισα μια πιτα του παππου και ενω πιστευα οτι θα νιωθω καλυτερα θελω να ξερασω. ειχε δικιο η αδερφη μου τελικα, μονο αγχος ηταν.

νομιζω οτι αρχιζω να νυσταζω κιολας.

χμ..να μια καλη ιδεα. θα μπω για ενα μπανιο, θα βαλω καθαρες πυζαμες και θα ξαπλωσω να διαβασω το υπολοιπο μισο βιβλιο που αφησε χτες και αυριο λεω να σηκωθω νωρις(κατα τις 8μιση) να φτιαξω το σπιτι γιατι μου την βιδωσε στα νευρα. βλεπεις αμα εισαι συνεχεια μεσα και ζεις χαλαει το ρημαδι.

αυτα!

καλα μου παιδακια τωρα ξερετε. ξαπλα, κουβερτες, μαξιλαρια και γαλα με χεμο. καληνυχτα και σε σας


υ.γ 18