Παραμυθουπολη

Monday, January 15, 2007

εποχη ονειρων

δεν ειναι οτι αλλαξα γνωμη. συνεχιζω να πιστευω οτι ο ασεπ δεν ειναι για εκπαιδευτικους. δεν βρισκω νοημα να εξεταζεις εκπαιδευτικο γραπτα. ακομα και αν δεχτω οτι θες να δεις αν υπαρχει το θεωρητικο υποβαθρο για να μπουμε σε ταξεις μπορεις να τσεκαρεις το πτυχιο μας. πιο πολυ θεωρητικο δεν θα μπορουσε να ειναι. ολο ψυχολογιες, κοινωνιολογιες, θεωρητικα και μπλα μπλα μπλα. στην πραξη ελαχιστα πραγματα. ετσι και στον ασεπ. μας βαζεις να μαθουμε απεξω 107 στοχους του αναλυτικου προγραμματος. γιατι? θεωρεις οτι οι διορισμενες τα ξερουν απεξω? εσυ που θα διορθωσεις το γραπτο μου τους ξερεις? ποιο το νοημα αφου το υπουργειο τα στελνει καθε χρονο στο νηπιαγωγεια και οπως οριζεται ο σχεδιασμος γινεται απο την εκπαιδευτικο οπου οριζει τους στοχους. αρα ανετοτατα, η καλη νηπιαγωγος το βραδυ (μετα τη βερα στο δεξι και οσο εχει ειδησεις), την ωρα που σχεδιαζει το αυριανο μαθημα παιρνει το ΔΕΠΣ και κοιταει απο εκει τους στοχους. ενα σωρο πραγματα παπαγαλια γιατι? ρωτα με στις 29 αν θα μπορω να σου πω εστω και τα μισα απο αυτα.

αλλα ακομα και να μπορω να στα πω δεν εχει νοημα γιατι δεν ειναι δικια μου παραγωγικη διαδικασια. δεν τα διαβασα επειδη ηθελα. δεν τα διαβασα καν για να γινω καλυτερη στη δουλεια μου. τα διαβασα για να πεισω εσενα αγαπητε διορθωτη οτι μπορω να μπω στην ταξη. και να σου πω τι με εξαγριωνει? οτι πιθανοτατα καποιες απο τις 960 , για να μην πω ενα μεγαλο μερος ειναι ασχετες, δεν εχουν θεληση και δεν εχουν ορεξη για να ειναι τοσες ωρες με παιδια και ειδικα αυτης της ηλικιας.

το μεγαλυτερο μειον του ασεπ νομιζω οτι ολοι ξερουν ποιο ειναι. καμια μεθοδος αξιολογησης δεν ειναι επαρκης για εκπαιδευτικους οταν δεν μπορεις να τους αξιολογησης μεσα στην ταξη. και δεν εννοω με συμβολους μια φορα στο εξημηνο. εννοω με μεσα(μη με ρωτας. αν τα ηξερα δεν θα ημουν ανεργη) που θα εβλεπες την καθημερινη δουλεια τους εκπαιδευτικου, τις γνωσεις, την ορεξη, τη σχεση του με τα παιδια.
χμ..τωρα που το σκεφτομαι τα παιδια μπορουν να σε βοηθησουν σε αυτο ε? ουτως ή αλλως για αυτα δεν γινονται ολα?

καλα μου παιδακια γεμισα με ασεπ και δεν θελω αλλο. χορτασα. σε λιγες μερες 80000+ ανθρωποι να απελευθερωθουν. μαζι τους και εγω να περιμενω ενα αποτελεσμα που δεν θα με στεναχωρεσει τοσο για το αρνητικο τελος, οσο για ολο αυτο το διαβασμα που πηγε χαμενο αφου μετα απο 2 μηνες, οχι χρονια που θα γινει ο επομενος, δεν θα θυμαμαι ουτε ποιος ειναι ο πιαζε. που βαρυ να ειναι το χωμα που το σκεπαζει να μην ακουει τι του σερνω τοσο καιρο. και του βιγκοτσκι επισης!


νομιζω πως δεν θα αντεξω. πιο πολυ κουραστηκα με το αγχος του διαβασματος παρα με το ιδιο το διαβασμα. κανονισα ωραια πραγματα για μετα και εχω χαρει. θα ερθει η ελιζα μετα τον διαγωνισμο, θα φτιαξουμε εορταστικο μαντι, θα κανουμε βολτες χωρις τυψεις και χαμογελαμε. μετα θα παμε μαζι αθηνα να μεινω μερικες μερες να παρω τον αερα μου. θα βγω, θα δω φιλους, θα παω στους γκαδερινγκ, θα παω αλαβαστρον, θα ψωνισω για τον ανιψιο μου που περιμενω τον απριλη και γενικα εχω σκοπο να ξεκινησω να χαμογελαω πιο πολυ.

τωρα βεβαια και ενω η ωρα ειναι δωδεκα και μιση εχω να βγαλω 3μιση κεφαλαια και μαλιστα καλα γιατι ο καιρος ζοριζει και αντι να διαβαζω για τις προηγουμενες 3 ωρες επελεξα να παραγγειλω μαμ, να δω νοικοκυρες και να περασω καλα με καλη παρεα. τιμωρια να μεινω ως αργα να τελειωσω τα κεφαλαια.

αντε καλο μου διαβασμα και να εχετε ενα ηρεμο βραδυ γεματο ονειρα.παιρνω τις τυψεις μου και σας χαιρετω