Παραμυθουπολη

Saturday, January 20, 2007

ακουσα το I was hoping και εστρωσα

γιουχου!!!καλε εσεις!ειμαστε μολις μια εβδομαδα πριν απο την εξοδο (του ασεπ, καινουργια εθνικη γιορτη, εγω την εφτιαξα).

ενταξει! ειναι δεδομενο πως δεν εχω νεα. εννοω κανονικα νεα. τι εκανε ο χ με την ψ , ποιος χωρισε, ποιος πεθανε, τι ειπαν οι ειδησεις του σταρ ;ρ , μπουα χαχααα.

τα μονα νεα που εχω ειναι οι κρισεις που περναω. ετσι στα καλα καθουμενα με πιανει τετοιο αγχος οτι δεν εχω διαβασει καλα και οτι δεν θα γραψω και οτι ειμαι αχρηστη(καπου εδω βουρκωνω) και οτι επρεπε να ντρεπομαι και οτι ειμαι μονη μου σε αυτον τον κοσμο και οτι δεν εχω κανεναν(εδω φευγει δακρυ νουμερο 1) και οτι ετσι θα μεινω παντα και οτι ειμαι ανωριμη και δεν μπορω να κρινω το καλο για τον εαυτο μου και καπου εδω ειναι που σταματαω να σκεφτομαι αλλο, γιατι δεν μπορω να σκεφτω απο τους λυγμους. ουστ βρε.. σημερα μετα την κριση εβαλα το λαηβ απο την αλανις για να ερθω στα ισα μου. μεγααααλη ρουφιανα η "ρουφιανα". ακομα και τα δοντια της τελεια ειναι!

παω για υπνο. σημερα δεν θα θα διαβασω τωρα το βραδυ και να σας πω γιατι? γιατι οταν μαθαινω το σχεδιο εργασιας ξεχναω την θεματικη προσεγγιση και οταν μαθαινω την θεματικη προσεγγιση ξεχναω το σχεδιο εργασιας. σιχτιρια!

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια, μονο για σημερα θα σας φορτωσω τις τυψεις και τις ανησυχιες μου και θα κοιμηθω ησυχη. ελπιζω να μην σας ειναι κοπος. αν δεν καθονται φρονιμες εχετε το ελευθερο απο μενα να τις...σκοτωσετε ;)




υ.γ 8 (τα εφτα θαυματα και "εγω") μπου αχαχαχα