Παραμυθουπολη

Wednesday, January 31, 2007

ουφ δωματιο χωρις ασεπ...

τεσσερις μερες μετα και ακομα κανω προσπαθειες να καταλαβω οτι περασε.

δεν υπαρχει πιο ωραιο πραγμα απο το να εισαι ξαπλα ή να βγαινεις. κυριακη μεσημερι, εκλεισα το καπακι απο το στυλο και μετα απο 3 ντεφτερολεπτα χτυπησε το κουδουνι. προσπαθουσα να ηρεμησω και να μην σκεφτομαι τι δεν προλαβα να γραψω. παρεδωσα χαρτια και ετοιμαστηκα. περπατουσα και δεν ειχα κουραγιο να ανοιξω το κινητο να παρω την ελιζα(ναι την γνωστη υποπτη) αν δω αν ειχε καταφερει να βρει το σχολειο. εφτασα στην πορτα και τους ειδα εκει. η ελιζα η αννα και ο πανος(τεως παναγης) να με περιμενουν με μια υπεροχη ανθοδεσμη. ε..περασε πολυ ωρα να σκεφτω κατι σχετικο με ασεπ. βεβαια αυτο ειναι μεγαλο ψεμα γιατι συνεχεια ελεγα τι επεσε, τι εγραψα και φυσικα τους ελεγα αυγητιδου, θεωριες πιαζέ και βιγοτσκι! περασαμε πολυ ωραια με τα παιδια αν και στεναχωρεθηκα για 2 λογους. ο ενας ηταν οτι μου χτυπησαν το αμαξι οταν ηταν παρκαρισμενο και μου επεσε καπως η μασκα πισω και τωρα οταν οδηγω κανει εναν απαισιο θορυβο που σε κοινει να κοιτας τον κεθρεφτη μπας και εφυγε κατι στον δρομο.αποφευγω να το κουναω. λογω αμαξιου δεν καναμε τις απιστευτες βολτες που ηθελα αλλα ηταν αρκετα καλα. ο αλλος λογος ηταν οτι η αννα δεν μπορεσε να μεινει για το μαντι την δευτερα και ο παναγης ειχε μαθημα. βεβαια δευτερα μεσημερακι την επαθα την φρικη μου, το θεμα μπερδευτηκε πολυ και δεν ηξερα αν θα πιανανε σωστο θεματικη προσεγγιση ή δραστηριοτητα ροης. μου πηγε η ψυχη στην κουλουρη μεχρι το βραδυ οπου και ηρεμησα γιατι τουλαχιστον αυτο το θεμα το εχω σωστο.

οι υπολοιπες μερες περασαν σχετικα ηρεμα. ηταν μαζι μου και η ελιζα. πριν λιγο εφυγε και εφτιαξα δωματιο, εβαλα πλυντηρια και μαζεψα σε κουτες ΟΤΙ εχει σχεση με ασεπ και διαβασμα.

ουφ δωματιο χωρις ασεπ...ζωη χωρις εννοιες!

εκανα και καποια ονειρα,μικρα πολυ μικρα. σας το υποσχεχομαι που ειχε και ενας πιτσιρικος :)

καλα μου παιδακια ολα πανε προς το καλυτερο. μπορει η παραμυθουπολη να μην ανανεωνεται πολυ συχνα γιατι σκοπευω να φυγω . θα παω αθηνα καποιες μερες για να φροντισω την εγκυο ξαδερφη και να ψωνισουμε και μωρουδιακα. ο μπεμπουλης μας ειναι 1100γραμμαρια, ολοκληρος αντρας! παρακαλω οσοι ενδιαφερονται για καφε, ποτο, φαγητο, συναυλιες ή ακομα και παστα σε κεντρικο ζαχαροπλαστειο ας στειλουν μεηλ να τους συμπεριλαβω στο προγραμμα μου!