Παραμυθουπολη

Tuesday, January 23, 2007

εσυ αμα εχεις τα χαλια σου τι κανεις?

εγω αμα εχω τα χαλια μου αναβω θερμοσιφωνα. μεχρι να γινει το νερο φτιαχνω το δωματιο μου , συμμαζευω ρουχα, βιβλιοθηκη, βιβλια, σιντι και κακτοποιω το γραφειο μου. Το περναω και με υγρο πανακι για να φυγουν οι δαχτυλιες. μετα βαζω στο κρεβατι καθαρα ρουχα και εσωρουχα και περιμενω να γινει το νερο. μεχρι να γινει φτιαχνω το ριχταρι του καναπε του μεγαλου, και βαζω τα μαξιλαρια δεξια αριστερα, ετσι οπως τα βαζω παντα. αν ειμαι τοοοοσο χαλια δεν πλενω τα πιατα αλλα τα βαζω τακτικα μεσα στο νεροχυτη να μην τα βλεπω. μετα ειναι η ωρα για "χαλαρωση". βαζω αιθερια ελαια γιασεμι, βαζω βραστηρα για τσαι δυοσμο με μελι και το αφηνω στο γραφειο μου(στο ειδικο τετραγωνακι,που δεν μου ερχεται το ονομα, για να μην αφηνει σημαδι).

ειμαι ετοιμη για ελευθερο και καμια βουτια. η ωρα της απολαυσης.μπανιο να ξεπλυθουν οι στεναχωριες και οι σκεψεις.θα ντυθω με τα καθαρα μοσχομυριστα ρουχα και θα βαλω ωραια μουσικη (εχω ετοιμο για ωρα αναγκης ενα πλεηλιστ με τιτλο χαλαρα). ισως παιξω κανα νιντ φορ σπιντ ή δω κανα ντιβιντι. λογικα ο υπνος θα ερθει πιο ευκολα. ε..αμα ειναι τοσο δυσκολα τα πραγματα θα βρω κανα κρασι ή κατι με αλκοολ και θα βγαλω το σημειωματαριο μου να γραψω καμια μαλακια να ξεδωσω. η μουσικη δεν θα σταματησει. μονο αν εχει αντιθετα αποτελεσματα.

τελος και για πολυ σοβαρες καταστασεις θα πιω ενα ντεπον (αναβραζον γιατι δεν μπορω να καταπιω χαπια, ΑΝΝΑ) και θα ξαπλωσω στο κρεβατι με πολλα μαξιλαρια, με κατι σοκολατενιο και με χαλαρα περιοδικα ή παραμυθια. θα σηκωθω 3-4 φορες μεχρι να θυμηθω να φερω οσα θελω και αλλες δυο για κατουρημα.

κουρασμενη, ζαλισμενη απο το αλκοολοποτηρι και ελαφρως καλυτερα θα ξεραθω στον υπνο.


οχι οτι....αλλα να. βρηκα ντεπον και εχω λιγο ακομα τεντουρα στο ποτηρι. το υπολοιπο σουφλε σοκολατας δεν θα το φαω. παω να ξαπλωσω. καληνυχτα