Παραμυθουπολη

Thursday, February 15, 2007

γιατρε μου θα ζησω?

αυτες τις μερες περναω μια τετοια κατασταση. 

συνεχεια κατι παθαινω και φοβαμαι για την υγεια μου.

η αληθεια ειναι οτι ειμαι λιγο υπερπευαισθητη στο θεμα αυτο, 
κυριως επειδη διαβαζω και ενημερωνομαι πανω σε θεματα
υγειας. με το παραμικρο που παθαινω αρχιζω και κανω υποθεσεις
για το τι μπορει να εχω. τις περισσοτερες φορες ειναι ιδεα μου ολα.
τυχαια γεγονοτα χωρις καποια ουσιαστικη ενδειξη. εδω και 2-3 μερες
ομως εχω χεστει. απο εβδομαδα εχω ραντεβου με ολους τους γιατρους 
για ενα γενικο τσεκ απ. ωχ...κλανω πατατες και μονο που του σκεφτομαι.

μα 23 χρονων κοπελα να τρεχω? και καλα μονο να τρεχω!
αν βρουν κατι? 

μαλλον με αποτελειωσε και η βραδυνη αδιαθεσια. τωρα νομιζω πως εκτος 
απο καρδια, κυστη, προβλημα στο στομαχι και ενας θεος ξερει τι αλλο, 
 εχω και μηνυγγιτιδα(ή οπως γραφεται).  νια νια νια νια νια(με μελωδια)

ουχ. καλα μου παιδακια σας χαιρετω αγχωμενη και "αρρωστημενη".
καληνυχτα