Παραμυθουπολη

Tuesday, February 13, 2007

γιορτες και αηδιες

νομιζω πως σημερα ειδικα θα γινω μια "συνηθισμενη" 
μπλογκερ και θα μιλησω για θεματα 
που απασχολουν και τους υπολοιπους. 


ΟΧΙ καλα μου παιδακια. ΔΕΝ γιορταζω σημερα.
δεν σκεφτομαι τι το φοβερο θα κανω αυριο,
γιατι δεν με απασχολησε καν.

αυριο θα ειναι οπως χτες, προχτες, παραπροχτες..

δεν εχω σκοπο να τρεχω σαν υπογλυκαιμικιά (τι λεξη και αυτη???)
να αγοραζω σοκολατακια σε σχημα καρδιας και υπερτιμιμενα
κοκκινα λελουδα. δεν με βλεπω καν να μπαινω κεντρο οπου θα τρεχουν
αφηνιασμενοι συζυγοι για δωρο της τελευταιας στιγμης μονο και μονο
για να γλιτωσουν την γκρινια και κυριες θα κατακλιζουν κομμωτηρια,
θα αγοραζουν μπογιες για να κρυψουν, να βαψουν, να τονισουν και
εσωρουχα για να (ξε)σηκωσουν. νομιζω πως ολη αυτη η σπαταλη απλα
θα με ριξει ψυχολογικα και ειναι κριμαΣ!

αυριο λοιπον θα σηκωθω (αργα), θα ανοιξω ολο το σπιτι ακομα να γεμισει
με καθαρο αερα οσο θα σιδερωσω κατι ρουχα που εδω και μια μερα κανουν
βολτα: κρεβατι-καρεκλα, καρεκλα-κρεβατι. ας τους δειξω λιγη θαλπωρη
μερα που ειναι ;ρ. θα πλυνω κουζινα να μυριζει άζαξ για ολες τις χρησεις, 
θα καθαρισω μπανιο να φυγουν οι λεκεδες απο τα αλατα και θα συμμαζεψω σαλονι
βαζοντας κλασικα τα ριχταρια ακριβως οπως τα θελω. αφου ολο το σπιτι
μυρισει "καθαρο" θα κανω μπανιο. η μερα θα κυλησει αρκετα χαλαρα ενω
αργοτερα εχω σκοπο να παω απο εκει. θα μαγειρεψουμε ζυμαρικα ογκρατεν 
οπως παντα (αυτο ξερετε, αυτο εμπιστευεστε), θα φαμε στο κρεβατι,
θα γελασουμε με τον λεκε απο σαλτσα στο παπλωμα, ενω θα σε κοιταω
με το υφος δεν-το-εκανα-εγω, θα δουμε σινγκλς, θα ζηταω κατι "γλυκο"
και θα προσπαθω (λιγο, δεν χρειαζεται πολυ) να σου αποσπασω την προσοχη.

απο εκει και περα μωρο μου μπορεις να λες στους φιλους οτι τον γιορτασες
τον βαλεντινο(και οποιον αλλον αγιο θελεις).. 


καληνυχτα καλα μου παιδια, κριση ειναι θα περασει!