Παραμυθουπολη

Saturday, February 10, 2007

et phone home. no giok monades..

ολα ειναι καπως.

δεν ξερω αν ειναι μονο δικη μου ιδεα. ακομα και στην ατμοσφαιρα 
το βλεπω. 

λετε να ειναι οι εξωιγηινοι στο ζαβλανι??? :)
ναι το ακουσαμε και αυτο. μια λαμψη "λεει" στον ουρανο βραδυνες ωρες. 
χτες πριν απλωσω αλλαξα βρακι και εβαλα την καλη μου την φορμα, 
μπας και με απαγαγουν. απλωνα "αμεριμνη" βρακακια και καλτσουλες 
αλλα με την χαρα εμεινα.  εγω δεν ειδα τιποτα. λετε να μου κρυβονται
γιατι καταλαβαν οτι ειμαι αξυριστη?  αχ καλη μου ζιλέτ!

ενω λοιπον οι υπολοιποι χαιρονται το καρναβαλι και διασκεδαζουν,
εγω ψαχνω να βρω τροπους να φυγω απο εδω. δεν εχω ορεξη ουτε
να φιλοξενησω γιατι θα πρεπει να βγαινω μαζι τους και δεν εχω καμια,
μα καμια διαθεση. ασε που εγω μασκαρευομαι ολο τον χρονο, οχι μια μερα.

καταταλλα ησυχα. τις πιο πολλες ωρες τις περναω στο κρεβατι,βλεποντας
ντιβιντι για ζωα,νυκοκοιρες αντε και καμια ταινια. ωραιο πραγμα η ξαπλα.
αν αποφασισω να σηκωθω παω καμια βολτα, λιγο πισι και τετοια πραγματα.

απο εβδομαδα λεω να μπω σε προγραμμα να δραστηριοποιηθω λιγακι γιατι
νομιζω οτι θα αφησω τα κοκκαλα μου.

θελω καποιος που εχει λεφτα και δεν θα του λειψουν να μου παρει:
μαντολινο, μοντελακι αντικα γιατι εδω δεν βρισκω, μπεντιρ,
την παπλωματοθηκη του νεμο απο τα λιντ με 20 ευρα,
πολλα πολλα παραμυθια και κανα αλλο βιβλιο να μορφωθουμε. αυτα. 

αληθεια ποιος ειπε οτι πρεπει να βγαινουμε το σαββατο?
ετσι και αλλιως πια για μενα οι μερες δεν εχουν διαφορα.

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια.



υ.γ μηπως ειδε κανεις την καλη μου μελισσα???