Παραμυθουπολη

Tuesday, February 27, 2007

δεν ξερω τι τιτλο να βαλω.

βαριεμαι. ξερω οτι αυτο δεν ειναι νεο. 

ας σκεφτω να γραψω νεα.

1)τελειωσα ενα θεατρικο που δουλευα για μια παιδικη ομαδα σκακι.
ενταξει. πλακα ειχε αν και ηθελα να ειχα περισσοτερη ορεξη για να
πορωθω και να αποδωσω καλυτερα. ενιγουεη, παει και αυτο.

2)εχω θυροειδη. να μου πειτε χεστηκε η φοραδα στο αλωνι. βασικα
και εγω χεστηκα. απλα το λεω σαν νεο. αντε να χαπακωθω και απο εκει
μπας και χασω και κανα κιλο.

3)η θεραπεια που εκανα για την κυστη λειτουργησε και ο ντοκτορας
δεν βρηκε τιποτα. ουφ..αντε ενα ενα να ξεμπερδευω.

4)μια πολυ καλη μου φιλη μπαινει νοσοκομειο και θα πρεπει την επομενη
εβδομαδα να παω αθηνα. δεν ανησυχω. ειναι παληκαρι και ειμαι
σιγουρη πως ολα θα πανε καλα.

5)τακτοποιηση ολα τα χαρτια, τα αυτοκολλητα, τις ιατρικες εξετασεις,
την αλληλογραφια μου(χρονια αλληλογραφω με κοσμο γιατι η χαρα που
παιρνω οταν εχω γραμμα ειναι απεριγραπτη) σε ξεχωριστους  φακελους
και ανα ημερο-χρονολογια. οκ..ειμαι λιιιιιγο μονικα.

6)χρειαζομαι διακοπες. να μου πειτε αυτο δεν ειναι νεο. απλα το γραφω.

μπορω να σκεφτω και αλλα. σταματαω ομως εδω. βαριεμαι ακομα και
να γραψω.



υ.γ καλα μου παιδακια υπομονη. ξερω οτι θα εχετε περασει και εσεις
αυτη τη φαση.