Παραμυθουπολη

Friday, March 02, 2007

καλο μηνα. μαρτακι βαλατε?

σημερα γιορταζε η αδερφη μου. αυτο χωρις πολλες προτασεις
σημαινει : κοσμο, τουρτα, γλυκα, τραπεζια, φαγητα, σόι, φωνες, δωρα,
κουραση, τακουνια, ανιψια, τηλεφωνα.

οποιος εχει την ατυχια να με γνωριζει απο κοντα και λιγο καλυτερα,
ξερει οτι η αδερφη μου ειναι απο τους σημαντικοτερους ανθρωπους
στη ζωη μου,μαζι με τους γονεις, με τον φιλο μου, την πελλυ,τον θειο
μου και την ελσα.(Δεν γραφω αλλους φιλους που βρισκονται στην αμεσως 
επομενη κατηγορια γιατι θα βραδυασουμε).

με την αδερφη μου που λετε εχουμε ιδανικη αδερφικη σχεση κατανοησης,
και  αλληλοβοηθειας,αν και με περναει 3 χρονια. νομιζω οτι οταν θα παντρευτει
θα πρεπει να παω σε ψυχολογο για να μπορεσω να δεχτω οτι θα ζει αλλου. μεταξυ
μας και μονο η σκεψη αυτη με παγωνει.

σημερα λοιπον ηταν η μερα της. πρωινο ξυπνημα για να της παρω δωρο.
οχι να το παινευτω αλλα της πηρα ενα εκπληκτικο σετ εσωρουχα,τοσο
ωραια που ψηνομαι να το παρω και για μενα ;ρ . γενικα 2 πραγματα
μπορω να ψωνιζω πολυ καλα: εσωρουχα και παιχνιδια.

μεσημερι και βραδυ ειχαμε τραπεζι συγγενεις. το βραδυ μαλιστα ηταν και
τα ανιψακια μου εδω. ο σταθης ο μεγαλος, ηρθε και μου εδειξε το μαρτακι
που βαλανε στο σχολειο. ολο το βραδυ ερχοταν και μου ελεγε "ζε σα με
κατσει ο ηγιος" .
αχ...περυσι ειχαμε φτιαξει μαρτακια με τους μαθητες μου.τα θυμηθηκα και
συγκινηθηκα.οταν ημουν μικρη μας τα εφτιαχνε η γιαγια μου. εννοειται
πως την πρωτη μερα το ειχα σαν φυλακτο και την δευτερη δεν ηξερα που ηταν.
απο μικρη δεν αντεχα τιποτα στα χερια μου. ακομα και τωρα δεν φοραω ουτε
καν ρολόι. για αξεσουαρ ουτε λογος!

καλη ανοιξη να εχουμε αν και για να μπει επισημα θελουμε 20κατι μερες
ακομα.αντε με το καλο να μας μπει.

ειμαι αρκετα κουρασμενη για να γραψω και αλλα και αυριο θα εχουμε 
φιλους για τραπεζι οποτε με βλεπω γκολ. μπορω να σκεφτω βεβαια
πολλα που θα ηθελα να πω. θα αρκεστω στο οτι τις τελευταιες μερες νιωθω
πολυ ομορφα. χαμογελαω συχνοτερα και ηρεμω, ισως για αυτο να μην κανω
και ποστ της προκοπης. παντα ομως ετσι ημουν, σας εχω πει καλα μου παιδακια
"η πραγματικη ζωη ειναι εξω απο τα καλωδια"  ;)


καλη νυχτα να εχουμε και ηρεμη..