Παραμυθουπολη

Thursday, March 08, 2007

αν αρχισω να ιδρωνω και στο σεξ..

..τοτε θα ανησυχησω.

οκ. να δεχτω οτι φετος ο χειμωνας μας εγραψε στα @@ του. 
δεν θελει ρε παιδι μου. πως το λενε.
του το ειπαμε με το καλο, γουσταραμε στις βροχες τους, του
το ειπαμε με το αγριο, βγαλαμε χειμωνιατικα, παλτα, αγορασαμε
ωραιοτατα κασκολ-γαντια-σκουφια απο τα μαρκς ενντ σπενσερ.
ολα τα "χειμωνιατικα" τα καναμε.
αι σιχτιρ λοιπον. τσαμπα τα αγορασα ολα?

το πηρα αποφαση λοιπον. εστειλα τα παλτα καθαριστηριο (τσαμπα
λεφτα, μια φορα το εβαλα) και τα εχω στις σακκουλιτσες τους. εβγαλα
την ωραιοτατη μπορντο-μελιντζανι ζακετα και ειμαι συνεχεια με αυτη. 
για φανελλα κατω απο μπλουζα ουτε λογος. εδω και λιγες μερες
βγαινω απο το σπιτι με βρεγμενα μαλλια και οταν στεγνωσουν τα
πιανω ψηλα γιατι ζεσταινομαι. αφηνω παραθυρα ολη μερα ανοιχτα
και σημερα ηπια και το γαλα μου στον κηπο. ενταξει σας λεω. το πηρα
αποφαση και δεν θα ξαναγκρινιαξω για αυτα. χειμωνας παπαλα. 

ΑΛΛΑ δεν προκειται να δεχτω :
- να μπαινω στο αμαξι και να μου ερχεται η λαβα-σκονη. σαν ιουλιο
μηνα σε καυσωνα
- να πρεπει σε ενα μηνα να βγαλω κοντομανικα (δεν εχω χειροτερο
βαλε - βγαλε)
- να αρχισουν να πετανε διαφορων ειδων εντομα που ζουζουνιζουν
και δαγκΑνουν αμα λαχει
- να με πιασουν αλλεργιες απο τωρα λογω γυρης και να ζαβλακωμομαι
με ζιρτεκ.
- να αρχισω να ιδρωνω στο σεξ απο τωρα. γενικοτερα δεν ιδρωνω καθολου
και ειναι κατι που υπερηφανευομαι αφου ιδρωτας = αηδια.

το μονο που θα με κανει να ηρεμησω ειναι οτι οπως παει με βλεπω να
κανω μπανιο πριν τον απριλη, που δεν το εχω κανει ποτε. συνηθως το
πρωτο το κανω 1η μαη.

αντε καλα μου παιδακια. καλο 15αυγουστο :) κοντοζυγωνει.

παμε για τρελες στις σεϊχέλες, παμε για τρελες, ω, ω.             ;ρ


υ.γ εχω αφησει κατι εκκρεμοτητες και γενικα ηθελα να πω
και αλλα. βαρεθηκα ομως. παω για νανι