Παραμυθουπολη

Friday, March 30, 2007

μπακ φρομ άτενς

γυρισα. αν φυσικα ενδιαφερει κανεναν. εσεις τωρα σαν σωστοι
αναγνωστες θα εχετε ερωτησεις ε;

1) ποτε γυρισες?
2)ποτε εφυγες?
3)που πηγες?
4)γιατι πηγες?
5)γιατι μας το λες?
6)γιατι δεν εμεινες εκει που ησουν να γλιτωσουμε;

με συντομες διαδικασιες γιατι νυσταζω κιολας : ημουν αθηνα,απο
την τριτη, γυρισα πριν λιγο, πηγα να κανω δουλειες στην ξαδερφη
γιατι μπηκε στον μηνα της, σας το λεω, γιατι ισως καποιος να 
αναρωτηθηκε γιατι δεν κανω αυτα τα "επιτυχημενα" ποστ που τοσο
πολυ σας αρεσουν , μπουαχαχαχα. τελος δεν εμεινα εκει γιατι εχω
δυσκολο πεπτικο συστημα και δεν "χαλαρωνει" σε αλλες τουαλετες.
μην σκασω κιολας ;ρ

βασικα ηθελα να γραψω 2-3 παματακια αλλα δεν μπορω. θα σας πω
πως η κοιλια της πελλυς(ναι η γκαστρωμενη ειναι) ειναι
ολοστρογγυλη, σαν να την εχει φτιαξει διαβητης και για αυτο φωναζω
τον μπεμπη "μπαλα". τωρα που ημουν αθηνα μιλουσαμε καθε μερα,
με τον μπεμπη ντε. αμεεεε....μου εδινε τα σηματα του και
συνεννοηθηκαμε μια χαρα εμεις!
επισης σας τονιζω πως αν παθει κατι το μωρακι μας θα αποτρελαθω.

 
επισης κατι περιεργο γινηκε γιατι ο τρακερ δειχνει 100 ατομα τη μερα.
ωρε παιδια..με το μαλακο. ο τελευταιος να κλεινει την πορτα γιατι 
μπαζει. 
 

γαμωτο! δεν ζει και το μονιτορ να δει τα μεγαλεια μου.
ωρε ποσο θα τον ειχα τον αριθμο της γραμματοσειρας ;ρ

α!και δεν ειδα και νηστικο αρκουδι γιατι ταξιδευα. ωχου........

αυτα, παω για υπνο. δεν εχω αντοχη. ισα που φτανω στο κρεβατι μου.
καληνυχτα καλα μου παιδακια, σημερα θα κανουμε νανι με το
μαξιλαρι αγκαλια.