Παραμυθουπολη

Wednesday, March 14, 2007

νο μάνι νο πορσελάνη

μπαινω με τα νευρα κροσια. κροσια σας λεω.

γραφω και απο τον εκνευρισμο μου, εχουν παγωσει
τα δαχτυλα μου και πονανε. ενταξει. το ξερουμε οτι 
μου αρεσουν οι συλλογες, τα σκατουλακια, τα
παρασκατουλακια, οι μαλακιουλες. ως γνωστο κανω
συλλογη απο γομες απο τοτε που ημουν μικρη, μαζευω το
στρουμφοχωριο με σκοπο να φτιαξω μακετα οταν τελειωσει,
γιατι ειναι παιδικο απωθημενο (μικρη πιστευα οτι υπηρχαν
και ημουν καλο παιδι για να τα βρω στο δασος καποια μερα, σουτ
μην γελατε ρε, μικρο ημουν).
παιρνω εφημεριδες σαν τρελη, ντιβιντι με ζωα που εχω μεγαλη
αδυναμια, σπανια φαινομενα και τετοια. ισως ειμαι ο μονος ανθρωπος
στη γη που τα βλεπω ΟΛΑ. μαζευω τα κουκλακια της ντισνεη απο την
ντιαγκοστινι και μαλιστα με μεγαλη χαρα σας λεω οτι μου εχουν
μεινει 2 αποστολες  ακομα και μαζεψα και τα τριαντα.ηδη καποια
τα εχω χρησιμοποιησει και στο σχολειο. πολυ καλη συλλογη για
εκπ/κους.

ειμαι τοσο μα τοσο περηφανη!
οποιος ερχεται σπιτι για πρωτη φορα την πληρωνει
με το να του τα δειξω ολα. και οταν λεμε ολα εννουμε ΟΛΑ.
οι υπολοιποι που τα εχουν ξαναδει απλα "κανουν" πως ενθουσιαζονται
με την προοδο της συλλογης μου. αν αναρωτιεστε που βρισκω λεφτα
για ολα αυτα θα σας πω αμεσως. τις γομες τις επαιρνα απο μικρη
και απλα δεν εσβηνα με αυτες. καποιες τις εχω αγορασει και καποιες
ειναι δωρα. τελευταια οι αναννεωσεις γινονται απο φιλους που ξερουν
την λοξα μου. τα κουκλακια της ντισνεη κοστιζουν 7 ευρω το ενα.
ερχονται μια φορα το μηνα 4 μαζι οποτε πληρωνω 30 ευρα, ειτε απο
εναν λογιαριασμο που ειχε(παρε3λθον ε?) δωρα και δουλειες που
αργησαν να με πληρωσουν, ειτε απο τα λεφτα που μου δινουν οι γονεις
για να ζησω γιατι οπως εχουμε πει αυτην την περιοδο ειμαι ανεργη.
νομιζω οτι δεν υπαρχει χειροτερη λεξη απο την λεξη "ανεργη". α.
οχι ψεμματα Η χειροτερη ειναι η λεξη "χοντρη". 
επισης τις εφημεριδες τις πληρωνουν οι γονεις μου γιατι αυτοι τις 
διαβαζουν. εγω  απλα τους λεω ποιες να παρουν .επισης καποια
ντοκιμαντερ με ζωα που τους λεω οτι ειναι καλα τα βλεπουν και εκεινοι.
η μαμα μου τελος πληρωνει και τα στρουμφακια γιατι το ηθελε μονη της.
ετσι και αλλιως δεν ειναι ακριβα.

ολα αυτα καλα μου παιδακια σας τα λεω γιατι εδω και μια εβδομαδα
ο εξω απο εδω με τριβελιζει. στην αρχη ειδα το παιδικο σερβιτσιο με 
τον λαγο, τον πιτερ ραμπιτ. μια ωρα μου πηρε, αλλα τελικα βρηκα το
πρωτο τευχος με ενα μπολ και το κουταλακι. μες την τρελη χαρα εγω
αποφασισα οτι τωρα που τελειωνουν τα κουκλακια ειναι οκ να ξεκινησω
αλλη μια συλλογη. ειδικα αυτη που δινει και ενα καλαθι μπαμπου
για να μπει το σερβιτσιο το οποιο ειναι και τρελα. ετσι και αλλιως τα δινω
λιγα λιγα και δεν μου φαινονται τα λεφτα. ειπα λοιπον να ξεκινησω να το
παραγγειλω και μετα την τεταρτη αποστολη να το σταματησω γιατι θα εχω
ηδη το καλαθι και αρκετα μερη απο το σερβιτσιο, και ειναι και πιο φθηνο
απο τα κουκλακια που πληρωνα, κατα 10 ευρω το μηνα.  ελα ομως που
σημερα ειδα το καινουργο θαυμα της ντιαγκοστινι. σερβιτσιο πορσελανινο
ντισνεη με 8 αγαπημενους ηρωες και ενα σωρο μαλακιουλες, 3 πιατα,
2 μπολ, σουπλα και φλιτζανι με πιατακι. ηρθα και εγινα τουρκος!! 5ο τευχη
καλα μου παιδια απο 7 ευρω το ενα. και δεν φτανει μονο αυτο 2 τευχη το μηνα.
το φανταζεστε. λογικα οταν (και ΑΝ)  συμπληρωθει θα ειμαι ασπρομαλλα,
και θα πινω στο φλιτζανι ντοναλντ τηλιο.

ειμαι να σκασω. τα θελω ολα! και τα θελω τωρα. να μου τα φερουν
τον πιτερ ραμπιτ στο ωραιοτατο καλαθι. και το σερβιτσιο  ολοκληρο.
και τα 56 κομματια με τα δωρα. τα θελω ΟΛΑ. ο,τι χαριτωμεριανικο
βλεπω το θελω. δεν ξερω? φαση ειναι? παλιπαιδισμος?  πορωνομαι
σας λεω. τα βλεπω και γυαλιζει το ματι μου. κανω χειροτερα και
απο 5χρονο.

πριν απο λιγο στο εμμεσένι με τον καλο μου :
Ο χρήστης Ouller λέει:
ε ρε και να ξεραν τα πεντάχρονα ότι κάνεις σα να σαι
μικρότερη από δάυτα
Ο χρήστης αντιγονη λέει:

χμ..εσυ λες οτι τυχαια εγινα νηπιαγωγος?
Ο χρήστης Ouller λέει:
όχι
Ο χρήστης Ouller λέει:
λέω ότι είσαι στη λάθος πλευρά της εκπαιδευτικής διαδικασίας


ξερω οτι αυτη η ντιαγκοστινι φταει. αν δεν τα εβλεπα δεν θα ηξερα
οτι υπαρχουν. οτι κυκλοφορουν αναμεσα μας.
αλλα ξερεις..εκει πονταρουν αυτοι οι ...., οι.... , οι κλεφτες (εχουμε
πει οτι δεν ξερω να βριζω) πονταρουν σε κατι βλαμμενα σαν εμενα!!!

σιχτιρια. παω να κοιμηθω. να ξεχασω. μην γελασετε πολυ με το ποστ
μου καλα μου παιδια. (αν ειχατε την υπομονη να το διαβασετε ολο).
εγω εδω υποφερω.

υ.γ τοσο δυσκολο ειναι ενα κρυφος θαυμαστης που να μην του λειπουν
τα λεφτα (γιατι δεν ειμαι και παραλογη) να μου τα αγορασει;