Παραμυθουπολη

Wednesday, April 04, 2007

γιωτης φαριν λακτε και κραταμε στην αγκαλια σου

τι να πεις και εσυ αγαπητε αναγνωστη;
απορω γιατι μπαινεις και διαβαζεις; εδω που λες ζουμε μεγαααλες
στιγμες.  ειναι βλεπεις μεγαλη εβδομαδα. κι ομως, μετα απο τοση
βαρεμαρα, τοση απογνωση ειναι ακομα τεταρτη.

επειδη ειδα οτι δεν παει αλλο αυριο εφτιαξα προγραμμα ωστε να
γεμισω την μερα μου. μην φανταστεις, χαμαλικια..

το πρωι θα παω με την αδερφη μου για σερβις το αμαξι της ωστε
να την παρω στο δικο μου τουτου μην καθεται στον κυριο βαγγελη ,
ο κυριος που θα της αλλαξει τα λαδια, κυριολεκτικα (γρηγορη ηρεμησε,
δεν τρεχει τιποτα μεταξυ τους, ακομα και αν της αλλαξει και μπουζι).

ενιγουει μετα θα παω για κατι δουλειες της μανας μου και καποια που
θελω εγω, ταχυδρομειο, να αλλαξω ενα πουκαμισο, να παρω ενα σιντι
και ενα "εμ μπι τρι" που θελει ο θειος μου. θεε και κυριε μεγαλοι
ανθρωποι.

σκεφτομαι αυριο να κανω την υπερβαση και να παρω για να φαω
νηστισιμο σαντουιτσ. το εχετε φαει καλα μου παιδακια? γουσταρω. πατατα
και κετσαπ ειναι σταθερες αξιες, αντι ομως για γαλοπουλα το ψωμι
παπαριαζει απο τηγανισμενα καλαμαρακια ή κολοκυθια. λεω αυριο να το 
περιποιηθω. δεν ξερω, νομιζω οτι τα μαλακια ειναι το μονο πραγμα που
χαιρομαι στο πασχα.νηστεια σου λεει μετα. τι νηστεια? αφου πλακωνεσαι 
και τρως ΟΛΑ τα νηστισιμα που υπαρχουν σε μια μερα. πασχα = νηστεια.
και τωρα που ειπα πασχα την κυριακη παλι θα εχουμε
κοσμο και ιστοριες. αντε να δουμε πως θα την βγαλουμε και φετος. 

το καλυτερο για αυριο σας το αφησα για το τελος. ο μπαμπας μου μου πηρε
παντζαρια για να παιξω. βαρεθηκα με τις ετοιμες τοξικες βαφες, που
βαφεται και το ασπραδι. επειδη λοιπον με εχει πιασει γενικοτερα μια ταση
γυρισε στη φυση, χρησιμοποιω βιολογικα προιοντα, ακομα και αφρολουτρο
που μυριζει φαρμακειο , και σε συνδυασμο με το οτι ειδα μια φορα ευαγγελατο
(καλα κανω και δεν βλεπω τιβι μετα τις 12) και ελεγε για τις βαφες και το
σουνταν, μη με ρωτησετε τι ειναι γιατι νυσταζα. παντως ειναι κατι κακο. 
ενιγουεη αυριο θα βαψω αυγα με φυσικη βαφη απο 4-5 παντζαρια και
ξυδι.

τωρα σκεφτομαι οτι ειμαι σπαταλλη. για να σας πω για τα αβγα
χρησιμοποιησα 98 λεξεις. α πα πα
αυριο αβγα βαφη παντζαρια παιχνιδι τελος. θα καταλαβαινατε αραγες;

ολα αυτα τα μεγαλα και σπουδαια πραγματα θα κανω αυριο. ισως ετσι
ξεχαστω. ισως και οχι.

ηθελα να σας πω οτι κανω ονειρα να φυγω για λιγες μερες. δεν εννοω
αθηνα ε; ειδικα τωρα με τον μπεμπη παω συχνα. θελω να κανω ενα
ταξιδακι να αδειασω εννοιες και να γεμισω μπαταριες. θελω να μην
σκεφτομαι, να μην θυμαμαι, να μην θυμασαι, να γελαω με τα ματια,
να πεταω περπατωντας, να γεμισω με ζωη. δεν εχει σημασια που. 
θεσσαλονικη, χαλκιδα, γαλαξιδι, ναυπλιο, γιαννενα, με δυο παπουτσια
πανινα. δεν με νοιαζει. ειλικρινα αν θες να με κανεις ευτυχισμενη πες
μου οτι τα κανονισες ολα και αυριο φευγουμε. μονοι μας ή με παρεα.
δεν με νοιαζει. απλα παρε με απο εδω..

υ.γ  "κραταμε στην αγκαλια σου" εστω απο μακρια.