Παραμυθουπολη

Friday, April 06, 2007

μια μερα ανασες και τελειωσαμε!

σχεδον τον φαγαμε τον γαιδαρο και φετος. αντε καλα μου παιδακια,
λιγη υπομονη και παπαλα πασχα.

λιγο η εκκλησια , λιγο η βαρεμαρα, λιγο οτι εφυγαν ολοι αυτες τις
(αγιες) μερες το εριξα στην σκεψη. τι σου ειναι η συνηθεια ομως ρε
παιδι μου; εγω πχ ξερω τι θα κανω καθε μεγαλη παρασκευη και
αν αλλαξει λιγο το προγραμμα κατι παθαινω. ειναι δεδομενο πως
θα παμε απο ολα τα νεκροταφεια να ριξουμε τρισαγιο. θα γελασουμε
με τον παππα που θα ερθει με την ομπρελιτσα, μην τον καψει και ο
ηλιος, θα κοροιδευουμε την γιαγια που θα ψαχνει τελευταια στιγμη
το χαρτι με τα ονοματα, που μεταξυ μας δεν θα τα ακουσουμε καν,
γιατι ο παππας θα κανει το τρισαγιο κατοσταρι και στανταρ θα
κανουμε παντα το ιδιο αστειο με τον ταφο που εχουμε αγορασει διπλα
απο τον ταφο του θειου μου. μετα θα παμε για καφε και ξηρους καρπους
στη θεια τη μαιρη για να παμε επιταφειο στον αγιο αντρεα ολοι μαζι.
εκει που λετε ολοι θα ξεσκισουμε αμυγδαλα, φουντουκια και φυστικια
αιγινης μαζι με πορτοκαλα λουξ. η μαμα μου θα τρωει στραγαλια και
εμεις θα γελαμε μαζι της που ασπρισαν τα χειλη της. η θεια θα γκινιαζει
να βαλουμε λυχνο στην τιβι να ακουσουμε "τα γραμματα". καπου
9 παρα και αφου ο γρηγορης σιδερωσει το πουκαμισο του, η μαμα βρει
ενα κραγιον να βαψει τα ασπρα χειλη της , περασουν ολοι απο πιπιρουμ,και
καταφερουμε να βρουμε τα παπουτσια της γιαγιας κατω απο το κρεβατι,
παμε στην εκκλησια. γυρναμε αργα, καπου 11μιση, χωρις πολλα κουραγια
απο εξαντληση και πεινα. σε καμια περιπτωση δεν ξεχναω το φουσκωμα
που νιωθουμε ολοι απο τα ξηρόκαρπα. μετα υπνος,ξερος με την ελπιδα 
που σου δινει η σκεψη οτι δεν ξαναβαζεις καλσον για εναν χρονο .
εμεινε μια μερα μονο.

τι μερα ομως! νομιζω οτι ειναι η καταστροφη. αυριο ολο το σπιτι βρωμαει
εντερα, συκωτια και κρεατα. δεν εχεις που να σταθεις και να κατσεις.
ετοιμασιες, γαιτανος στην τηλεοραση και εκεινο το παιδακι που εχει
δυσκολο ονομα και εγω τον λεω "μινι παβαροτι". θεε και κυριε, ενας
ανθρωπος διπλα του να του πει την πραγματικη του ηλικια δεν υπαρχει?
στα το λεω αληθεια, οταν προκειται για μικρα παιδια εχω πολυ ελαστικη
κριση. δεν ξερω, με αυτο το παιδακι καπου στραβωσα. τα χριστουγεννα
οταν εβλεπα στρουμφ και το πετυχαινα στην τιβι αλλαζα καναλι. α πα πα.

ενιγουεη! υπομονη, λιγες ωρες εμειναν.

καλα μου παιδακια σας ευχομαι καλη ανασταση με οποιον τροπο την
εννοει και την περιμενει ο καθενας μας. φετος ειχα καποιες αλλαγες
απο τα καθιερωμενα και με πειραξαν στον κουρασμενο μου εγκεφαλο.
περασε σχεδον ομως, εμεινε το αυριο και μετα παπαλα πασχα.

να ειστε ολοι καλα και να περασετε ομορφα με τα αρνια , τις πετσες
και τα εντερα σας. εγω θα ειμαι σε αποσταση ασφαλειας απο οτιδηποτε
μαλακο/υποπτο και φετος. ειδικες ευχες σε δικους μου ανθρωπους που
ειναι μακρια και με τον εναν ή τον αλλο τροπο μου λειπουν.

αντε και καό πάκα!!!