Παραμυθουπολη

Saturday, April 21, 2007

"I don't know much, but I know I love you"

αλλιως ειχα υπολογισει να ερθουν τα πραγματα και αλλιως μου ηρθαν.
εφυγα για αθηνα την κυριακη το μεσημερι με σκοπο να μεινω καμια
10αρια μερες. η πελλυ πηγε στο γιατρο δευτερα βραδυ και της ειπε
δεν γεννας! απο παρασκευη και μετα και βλεπουμε. (μπουρδες).

ο μπεμπουλης ομως ειχε αλλα σχεδια.
τριτη ξημερωματα εσπασαν τα νερα  και ξυπνησαμε. μετα απο
πολλα γελια, τηλεφωνα σε ολους και τις σχετικες ετοιμασιες φυγαμε
για το ιασω. φτασαμε 8 . ολοι πτωματα με 17 ωρες αναμονης και αφου
ο μπεμπης δεν ειχε σκοπο να κατεβει με το καλο,μπηκαν για καισαρικη.

στις 23:20 ηρθε στον κοσμο ο κουκλος μου. ερωτας με την πρωτη ματια.

ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτο το σκατουλακι ηταν στην κοιλια
της πελλυς και του μιλουσα, το χαιδευα, του ελεγα παραμυθια. ειναι
απλα σκετη γλυκα. εχουμε χασει οσο μυαλο μας ειχε μεινει. εφτασα 
πατρα πριν απο 2 ωρες και μου λειπει ηδη, βλεπω συνεχεια τις
φωτογραφιες και χαζογελαω. θα μεινω λιγες μερες να ξεκουραστω, να
δω τον καλο μου (αν και σημερα με εγραψε) και θα ξαναφυγω γιατι
δεν νομιζω να αντεξω και πολυ μακρια του.

αυτα. καλα μου παιδακια ευχομαι και εσεις να ειστε καλα και ολα
να πηγαινουν προς το καλυτερο.
καλη σας νυχτα