Παραμυθουπολη

Friday, April 13, 2007

ειμαι πλουσια!

πλουσια σας λεω!

εσκασαν λεφτα απο το πουθενα.

ας το παρω ομως απο την αρχη. στη ζωη μου, (ναι και στα 24 χρονια
που ζω) εχω ενα κολλημα. εδω που τα λεμε πολλα κολληματα εχω,
αλλα σημερα θα σας πω για ενα απο αυτα. λοιπον εγω καλα μου
παιδακια δεν χρησιμοποιω τα ψιλα. ναι καλε, τα ψιλα, ξερεις..τα
χαλκινα και τα τετοια. επισης αποφευγω και τα χρυσα, 10λεπτα και
20λεπτα. δεν ξερω γιατι. απο μικρη με θυμαμαι να τα πεταω δεξια 
και αριστερα σαν αχρηστα αντικειμενα. δεν τα υπολογιζα ποτε ως
χρηματα εκτος αν αυτο που ηθελα ειχε λιγες δραχμες. απο την εποχη
ομως που ηρθε το ευρω στη ζωη μας το κακο παραεγινε. παντου
εβρισκες ψιλα. και οταν λεμε παντου εννοουμε παντου. σε ολες τις τσαντες
σκορπια, στο γραφειο, στη βιβλιοθηκη, στο τραπεζι με τα κλειδια, στο αμαξι
ακομα και στην φρουτιερα. ασε που μπορει να παραπεσει και ευρω, ακομα 
και 2ευρω.  καμια φορα που φτιαχνω και το πορτοφολι και το καθαριζω τα
βαζω οπου βρω. συνηθως σε σακκουλιτσες κουζινας.
φανταζεστε τι γινεται;

εγω μεχρι και πριν λιγα λεπτα (της ωρας, οχι του ευρω) δεν φανταζομουν.

την ιδεα την πρωτοπηρα απο το βιβλιο της αγαπητης ψιλικατζους, που
παρεπιπτωντος το εδωσα στην κολλητη μου να διαβασει και ξετρελεθηκε.
ελεγε λοιπον για τα δεκαρικακια και τις αφραγκιες (δεν λεω αλλα, να το 
αγορασετε και να δειτε και μονοι σας).  οπως ξερετε οι συλλογες
που μαζευω ειναι φαρμακειο και ζοριζομαι για ολα αυτα. την δευτερη ιδεα
την πηρα απο την κολλητη μου(ναι αυτη που διαβασε το βιβλιο και 
ξετρελεθηκε) που μου ελεγε για τον κουμπαρα της και οτι τελικα την εχει
σωσει πολλες φορες απο οικονομικη καταστροφη. επισης ετυχε την
προηγουμενη εβδομαδα να χρειαστει να παρω τον 4ο τομο της
εγκυκλοπαιδειας ντισνεη και να μην εχω πορτοφολι μαζι μοθ. τα ψιλα σε
μια θηκουλα στο αμαξι εφτασαν τελικα για την εγκυκλοπαιδεια, εναν
χυμο, και εμειναν ακομα 2-3 ευρα!!!

αυτο ηταν!
σημερα το πηρα αποφαση. εβγαλα μια σακκουλα που ειχα κατω απο το
γραφειο.  αυτη βρηκα πρωτα και αρχισα να μετραω. παθαινα σταδιακα
εγκεφαλικα. μονο απο 10λεπτα, 20λεπτα και 50λεπτα βγηκαν 40 ευρω.
ειμαι πλουσια σας λεω. τα χαλκινα  δεν τα μετρησα. ακομα. καπου εχω
βαλει και άλλα, αλλά δεν τα βρισκω. ειμαι πλουσια και θα
παρω και την καθημερινη του σαββατου με τα ζωα, και το πιατο του
ντοναλντ, και το κλαρινο απο τα μουσικα οργανα και φυσικα καινουργιο
εκτυπωτη λέιζερ! γιεεεεεεε

αυτο με τα ψιλα θα το κανω συστημα. αυριο το πρωι θα παω τζαμπο να
παρω μια γουρουνα κουμπαρα. σας το λεω..εγω το καλοκαιρι θα παω
ισπανια με τα ψιλα μου :))
επισης θα παρω δωρο κουμπαρα στους φιλους μου για να γινουν και
αυτοι πλουσιοι και να μην χρειαστει να τους κερασω ;ρ

γελατε καλα μου παιδακια; καλα κανετε. και εγω γελαω μαζι μου τωρα
που μπορω. τωρα που ηρεμησα και μου εφυγαν τα νευρα και ηρθε και ο
καλος μου και περναμε ωραια και ειναι εδω και η κολλητη μου μονιμα
μετα απο χρονια και γουσταρουμε. επισης λειπει και η αδερφη μου και
περναω καλα και σπιτι, οχι οτι αν ειναι εδω με ενοχλει αλλα εχει πλακα
να κανεις δουλειες οποτε θελεις και να μην στα χαλαει κανενας, παρα
μονο εσυ!

εχω και καποιες αποριες και πολυ θα ηθελα να με βοηθησει καποιος.

1) ξερει κανεις τι μπορω να κανω 3 κεσεδακια ληγμενο γιαουρτι για να
μην το πεταξω και παει χαμενο? η απαντηση να το φαει δεν θα γινει
δεκτη. σκεφτομουν καμια μασκα προσωπου. εχετε ιδεα?

2) δοκιμασε κανεις τα αντιηλιακα του κορρε? ειναι οκ ή θα με κυνηγαν 
οι μελλισες απο το αρωμα καρπουζι?

3) ποιος καλος ανθρωπος μπορει να μου κανει κατι κασσετουλες ντιβιντι
δωρεαν? ε? ε? θα τον αφησω να δει ολο το λογω τιμης και το μη φοβασαι
τη φωτια τζαμπα.

4) γιατι οι ανθρωποι δεν ειναι ευγενικοι? ειλικρινεις? εχεμυθοι? και κυριως
γιατι καποιες φορες κανουν πως δεν καταλαβαινουν το αυτονοητο;

αυτα!

θα παω για νανι μου τωρα γιατι μου καθισε λιγο η μακαροναδα που
τσακισα στην τριων ναυαρχων και θελω ξαπλα. καλη σας νυχτα
καλα μου παιδακια!

μια αλλη φορα, αν δεν το ξεχασω, θα σας πω για τις μερες με τους σεισμους.