Παραμυθουπολη

Thursday, April 26, 2007

"και το μπικινι τελειο κοριτσια"

σημερα εχω ορεξη να πω πολλα. αυτο σημαινει αγαπητε αναγνωστη
παρε νερο, κοκακολα, γαλα και κατσε να στα πω.

που λες, εχω λιγες μερες που γυρισα απο την αθηνα. αυτες οι
ξεκουραστικές μερες ηταν λιγακι βαρετες. και οταν εγω βαριεμαι
οργανωνομαι. πηγα λοιπον στο τζαμπο, το αγαπημενο μου
καταστημα και πηρα τσαντακια, παρατσαντακια, λιμες και
φοβερα καλοκαιρινα αξεσουαρ. οχι φυσικα, δεν αναφερομαι σε
καπελα αλλα πηρα ρακετες και τετοια.

καλα μου παιδακια μιλαμε για μεγαλη σαπιλα. δεν ξερω για εσας
αλλα εγω καθε φορα που σηκωνομαι απο την καρεκλα του
γραφειου ή το καθισμα του αυτοκινητου ξεκολλαω τις αραχνες
απο τον πωπω μου. ειπα λοιπον να κανω κατι σε αυτη τη ζωη γιατι
η κατασταση μου εχει παραγινει. αποφασισα πως θα πηγαινω
για περπατημα στη γεφυρα καθε μερα μετα τις 8, μην χανω και
βερα, και αμα εχω παρεα θα παιζω με τις ρακετουλες μου. στο μεταξυ
πηρα πλαστικες γιατι οι ξυλινες μου κουραζουν τα χερια
απο την υπερκοπωση. ειναι παιδικες και ειναι απαιχτες γιατιτις ειχα
μικρη. ξερεις ποιες λεω ε? αυτες που απο τη μια μερια εχουν σκριτσ
σκρατς και κολλαει το μπαλακι, γιατι ειπαμε να γυμναστουμε και να
ξαραχνιασουμε αλλα οχι να τρεχουμε ολη ωρα να το κυνηγαμε  το
ρημαδι. δεν θελει κοπο, θελει τροπο ;)

ναι καλα μου παιδια, καλα καταλαβαινετε, εχω ορεξουλες. αποφασισα
(και καλα) οτι ισως ειναι η ωρα να αρχισω παλι να περιποιηουμε τον
εαυτο μου. καμια κρεμα ημερας, καμια πουδρα και κανα μολυβακι,
μην φανταστεις. οχι τιποτα αλλο, αλλα τωρα ειμαι θεια με τη βουλα
και δεν μπορω να βγαινω σαν "μην πω" στην κενωνια! πηρα λοιπον
τσαντακια ασορτι, απο τα τζαμπο (δεν θελει και ερωτημα) και εβαλα
2-3 πραγματακια για σουλουπωμα προσωπου μαζι με την κρεμα
ημερας γνωστης μαρκας που μου εκανε δωρο η μαμα μου. επισης
λεω να κανω κανα μανικιουρ, πεντικιουρ να ξυριστω και γενικα
να αποτριχωθω γιατι οπου να΄ναι να θς βγαλω καλοκαιρινα.
ισως τακτοποιησω κανα συρταρι με ρουχα αν και η μεγαλη δοκιμασια
ειναι να φτιαξω (για αλλη μια φορα) το συρταρι με τα εσωρουχα.

παραλιγο να ξεχασω να σας ενημερωσω για την προοδο των συλλογων
μου. με μεγαλη χαρα σας ανακοινωνω οτι τελειωσα την συλλογη με τα
ζωακια ντισνεη, εχω και τα 30 , ονειρο. τελειωσα  και 2 κασσετινες
με ζωα απο εφημεριδες. στο στρουμφοχωριο ειμαι στο τευχος 12 και απο
οτι πηρε το αφτι μου ειναι ολα 32. στα μουσικα οργανα ειμαι στο 4ο τευχος,
εχω κοντραμπασσο, βιολι, κλαρινο και βιολοντσελο. εχω επισης πιατο 
μικυ και ντοναλντ, αυτα τα παιρνω επιλεκτικα. στην παιδικη
εγκυκλοπαιδεια ειμαι στο 6ο οταν ολα ειναι 24. ξεκινησα και ενα παιδικο
σερβιτσιο και εχω τουλαχιστον 4 αποστολες ακομα και τελος μαζευω
καθε σαββατο καθημερινη με ζωα και καθε κυριακη βημα με θαυματα
του συγχρονου κοσμου.

αυτα. ζω ακομα με αξιοπρεπεια. οταν ειναι θα σας πω να μου
τα στελνετε στη φυλακη γιατι θα εχω μπει στην στενη για να
τα παιρνω ολα αυτα. αχχχχχ


καλο απογευμα καλα μου παιδακια. παρτε ανασες και οργανωθειτε,
μπορει να μας κανει και καλο.

υ.γ ιατρικο ανακοινωθεν : ο μπεμπουλης μου ειναι μια χαρα, του επεσε
και ο ικτερος. δεν κρατιεμαι να παω να τον δω .