Παραμυθουπολη

Monday, May 14, 2007

σιχτιρια

24 χρονια δεν το ειχα νιωσει ποτε. δεν ηξερα πως ειναι να
θες να κοιμηθεις και να μην μπορεις. παντα και παντου
κοιμομουν με απιστευτη ευκολια. δεν κολλουσα πουθενα,
ουτε σε ταξιδια, καθιστη, ορθια, πιασμενη, με φως, χωρις
φως, με θορυβο, με ησυχια, που-θε-να.

ειναι η 5η νυχτα που ερχεται και δεν μπορω να κοιμηθω.
μολις σηκωθηκα απο το κρεβατι γιατι ο μορφεας παλι με
εστησε. τι μαρτυριο περναω; ποιος εχει τον μορφεα;γιατι
δεν τον αφηνει να ερθει λιγο και απο εδω;τι του εχω κανει;
η αλλεργια και το αγχος φταιει? τρεχει και η μυτη μου και το
μυαλο δεν σταματαει να μπορεσω να κοιμηθω!

εγω παντα, μα παντα του φερομουν εξαιρετα. εστηνα κοσμο
για την παρτη του. δεν τον αφηνα ποτε παραπονεμενο.
του εκανα παρεα 14 ωρες την ηρεμα αφοσιωμενα.

εχω δοκιμασει τα παντα, μονο με ουλτερξ δεν λουστηκα, αν
χρειαστει θα το κανω και αυτο.
διαβασα περιοδικα και βαρεθηκα, ακουσα μουσικη και περιμενα
με αγωνια να δω ποιο θα ειναι το επομενο κομματι στο σαφλ,
χαζεψα στην τιβι τιποτα, σχεδιασα σπιτια, επαιξα ρακετες και
μπασκετ, μετρησα προβατα, αλογα και αλλα ειδη του ζωικου
βασιλειου, τιποτα. η μυτη ετρεχε και το μυαλο την κυνηγουσε.

πριν απο λιγο δοκιμασα και κατι αλλο. προσπαθησα να βολευτω
και αδειασα το μυαλο(ψιλοπιπες), φανταστηκα μετα οτι ημουν
σε μια δεμενη βαρκα και με κουνουσε η θαλασσιτσα και ακουγα
το κυμα. επιασε λιγο, ψιλογλαρωσα και εκει που ειπα "εχε γουστο
να τα καταφερω" ακουγεται ενα πειραγμενο τουρμπο αμαξι να περναει
απο κατω. οχι ρε πουφτη! τωρα βρηκε; ρε φιλαρακι ειμαι στη βαρκα!!
που νομιζεις οτι πας;  και θα μου πειτε εσεις μα καλα; μονο ενα περασε;
ναι. εδω που μενω δεν ακουγεται τιποτα. το ρημαδιασμενο! βρηκε ωρα
και μερα!!!σιχτιρια σας λεω. γιαυτο σηκωθηκα.

ενιγουει αυριο εχω μια συναντηση για δουλεια και το απογευμα
την πρωτη προβα για το θεατρικο μου. πλακα θα εχει να δω παιδια
να παιζουν αυτο που εγραψα!

αντε καληνυχτα, αν τον δειτε πειτε στο μορφεα να ερθει απο εδω.

υ.γ εχω 7 ωρες ακομα για να κοιμηθω (δεν υπαρχει χειροτερο ομως
απο το να μετρας αναποδα τις ωρες)