Παραμυθουπολη

Thursday, May 24, 2007

οχι νεα=καλα νεα ???

δεν εκανα κανενα ποστ γιατι δεν ειχα νεα.

σημερα απεκτησα προβληματισμους ομως οποτε να'μαι.

στις 18 ερχεται η αμος και στις 25 η τζοουνς. δεδομενο
ειναι πως θελω να παω και στις 2. αυτο ομως σημαινει οτι θα
πρεπει να μεινω αθηνα ολη την εβδομαδα γιατι τα εξοδα
να παω πατρα και να ξαναγυρισω δεν θα συμφερουν.

επισης τα εισιτηρια θα ειναι πολυ ακριβα και στις 2.
ασε που για την αμος δεν εχω παρεα. οχι οτι με κολλαει
και υπερβολικα αυτο,αλλα στην αθηνα λιγο η επιστροφη στο
σπιτι που θα με φιλοξενει με κολλαει. νομιζω πως η ζυγαρια
γερνει λιγακι, ελαχιστα, προς την τζοουνς. εκτος και αν
καποιος κρυφος θαυμαστης θελει να με παει και στις δυο.
μπουα χαχα

ισως το συνδυασω με το μπεμπη. αλλα και παλι θα χρειαζεται
να ειμαι πατρα για να βρω δουλεια για τον σεπτεμβρη,στην
πολυ πιθανη περιπτωση που δεν εχω περασει στον βρωμοασεπ,
ο οποιος δεν λεει να βγει και εμαθα οτι παμε για ιουνη.
κατσε ρε παιδακι μου, εχουμε και ζωες. βγες να τελειωνουμε
γιατι με εχει κουραση αυτο το "αν" , γαμω την τυχη μου, γαμω!

νομιζω πως οι προβληματισμοι μου δεν τελειωσαν αλλα τελειωσε
η υπομονη μου και αρχισε η νυστα μου.

δεν εχω και κανενα νεο. οπως τα ξερατε. χαπια και χαπια. βηχας
και εισπνοες! ταλαιπώρια!

με τις υγειες μας,
καληνυχτα
.