Παραμυθουπολη

Saturday, September 08, 2007

"πες μου που εισαι και τι κανηεις.."

καθε φορα που χτυπαει το τηλεφωνο πεταγομαι μπας και ειναι απο
την δουλεια που περιμενω απαντηση. καθε φορα τα ιδια.
"γεια σας απο το γραφειο του Ταδε, υποψηφιος βουλευτης αθηνων".

χεσε μας βρε κοπελα μου και εσυ. ειμαι στα χαλια μου και θα σου
εξηγω οτι δεν ψηφιζω αθηνα και οτι και να ψηφιζα χεστηκα για αυτα
που θες να μου πεις? εμ..λιγακι σεβασμος δεν βλαπτει κανεναν, παιρνουν
και μεσημεριατικα παναθεμα τους.

μεγαλο μπερδεμα, ακομα περιμενω και φως στο τουνελ
δεν βλεπω, ουτε καν μια κουκιδιτσα στο βαθος.

οπως καταλαβατε τιποτα. διαιτα, περιοδος, αγχος, κολιτιδα και ενα
τηλεφωνο να χτυπαει και να μην ακουω αυτα που θελω.

αντε γεια σας. σημερα κανω δουλειες γιατι θα φιλοξενησω μια ξαδερφη
για 2 εβδομαδες και ειναι ντροπη να ζησει σε αχουρι.

τσαοοο....σι γιού αράου(ν)ντ!