Παραμυθουπολη

Saturday, May 31, 2008

"αν σ'αγαπουν να μαθουν να στο λενε"

το πρωτο σημαδι το εμαθα την πεμπτη. μου το ειπε η αννα μεσα
στο αμαξι. μου ειπε "η αλανις το και το". το δευτερο το εμαθα
σημερα.μου το ειπε η δαμαρις το πρωι.

τριτο δεν ειδα. δεν εψαξα. μπορει και να το ειδα αλλα να μην
του εδωσα σημασια. εδωσα ομως υποσχεση και την κρατησα.

δεν σκεφτομαι. δεν θυμαμαι.

οκ μεταξυ μας εγιναν ζαβολιες. λιγες μονο. ικανοποιητικος αριθμος.

σιγα σιγα θα εξαφανιστουν. γενικα εχω τοση δουλεια που δεν
προλαβαινω να βαλω τα πραγματα σε ευθεια. και ξερεις ποσο μου
αρεσουν οι ευθειες ε?

μετα θα εχω οσο καιρο να τα βαλω ή τωρα που το σκεφτομαι να μην
τα βαλω. δεν υπαρχει λογος να ζοριστω και τωρα. ειδικα τωρα που
εσκασαν λεφτα απο το πουθενα, γιατι αμα ο ανθρωπας ειναι ηλιθιος
δεν μου φταιει κανενας.

και σκεφτομουν και κατι αλλο (μην ανησυχειτε, ανωδυνο) ενας
αποχωρισμος φερνει τους ανθρωπους πιο κοντα, οχι τους δυο. αλλα
ολους τους αλλους που παιρνουν να δουν πως εισαι. αλλα καλα εισαι,
και αν δεν εισαι θα γινεις. γιατι ξερεις πως δεν υπαρχει ουτε ενα τοσο
δα πραγματακι που θα μπορουσες να ειχες κανει ακομα.και αυτο σε κανει
να κοιμασαι με ηρεμια, χωρις να ξυπνας συνεχεια.
και κατι αλλο .. ποτε να μην αποχωριζεσαι αν εχεις δουλεια,
γιατι μετα φορτωνεσαι και δουλεια που δεν υπολογιζες. αλλα τελικα
βλεπεις οτι δεν εχεις και ιδιαιτερο χαρισμα στο να υπολογιζεις
και να κανεις σχεδια ε?

ενταξει. ιτσ οκ. αν κοιμηθω κιολας τωρα και οξυγονωθει, που ειμαι
σιγουρη οτι κατι εγραψα λαθος σε αυτην την λεξη, ο εγκεφαλος σωστα
και ξενερωσω λιγο απο τις μπυρες θα ξυπνησω περδικι.

οξυγωνωθει? οξυγονοθει? οξυγονωθει? μπερδεμα.. πολλα "ο"
ειδες τελικα??? δεν τα ξερω ολα. πολλα δεν ξερω. δεν ειναι αναγκη
να τα μαθω..αναπνευω και χωρις τα "ο"

θεε και κυριε αν ολα αυτα που γραφω εχουν νοημα. αντε στην υγεια μας

ντριιιιιν διαλειμμα. ολοι εξω και οι επιμελητες να ανοιξουν παραθυρα