Παραμυθουπολη

Thursday, October 23, 2008

αυτον τον μηνα γεννανε οι γιδες, (και αληθεια λεω)

και ενω ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι η αιτηση μου δεν
εγινε δεκτη συνεχιζω να παιρνω χαπια για να κανω την κοιλια
μου και το στομαχι μου να ξεφουσκωσουν και ταυτοχρονα να
βιοχαπακωνομαι για να φουσκωσουν αλλα σημεια.

και καλα τωρα που το εχω ριξει στα βιολογικα, νιωθω καλυτερα.
οκ ισως συμβαινει και αυτο αλλα σιγουρα σιγουρα νιωθω τον
λογαριασμο τραπεζης να αδειαζει "καλυτερα".

εφτιαξα και το σπιτι λιγο, διακοσμιση δηλαδη και ψιλοπραγματα
παρολα αυτα ομως εγινε πολυ πιο "ζεστο" και ειμαι αρκετα
ευχαριστημενη απο το προ-αποτελεσμα , γιατι περιμενω ακομα
το τραπεζακι σαλονιου και το χαλι. ενα - δυο πραγματακια ακομα
και τελος. δεν θα χαλασω αλλα λεφτα γιατι εχουμε αλλα
εξοδα τωρα. ευτυχως ηρθε επιστροφη της εφοριας και πηρα μια
οικονομικη ανασα.

το διπλωμα τελικα παει για την ανοιξη και το αλλο διπλωμα για τον
επομενο χειμωνα που θα βγαλουμε εδω.

επισης ηταν να ξεκινησω και μαθημα αλλα ο δασκαλος ζητησε να
καθυστερησουμε λιγακι γιατι α)γεννανε οι γιδες και β)ακομα χτιζει
το μαντρι.. τζιζους πολιτισμικο σοκ! αν ειναι δυνατον! ποιος θα
μου ελεγε οτι οι γιδες φταινε που δεν θα κανω μαθημα !

καταταλλα ο ηλιος λαμπει στον γαλανο ουρανο ενω καθε ιχνος συννεφου
εχει εξαφανιστει απο τα 7 μποφορ. το κρυο απο χτες εγινε λιγο τσιμπημενο
και νομιζω επιβαλλεται αυριο να φορεσω την μακρια αγαπημενη μου μπορντο
ζακετα. (γιες γιες γιες)

τελος το πλοιο αργησε να πιασει λιμανι 20 λεπτα γιατι "ειχε καιρο" που
σημαινει οτι εγω αργησα 20 λεπτα να κανω μπανιο και ετσι εφτασα τωρα
δωδεκα να γραφω χαζομαρες νεα και να μην καθαρογραφω ενα παραμυθακι
για το 1, να πεσω και εγω να κοιμηθω στα φρεσκοπλυμμενα μου σεντονια με
τις φρεσκοπλυμμενες πυζαμουλες μου που ειναι και καινουργιες.

εχω και την υποψια οτι την τριτη θα σκασει μυτη παστιτσιο και χορτοπιτα
:)

υ.γ 1 γιες
υ.γ 2 γιες
υ.γ 3 γιες

καληνυχτα μας...