Παραμυθουπολη

Thursday, October 02, 2008

"να ρθεις και να με σωσεις"

http://www.youtube.com/watch?v=Yd89EjN-qpM&feature=related

πατα αυτο, αστο να παιζει και διαβαζε..

ειμαι στο σταδιο που τα πτερυγια της μυτης ξεφλουδιζουν, δεν
υπαρχει χειροτερη φαση απο αυτο. για το "πτερυγια" δεν θελω
σχολια, ειναι σαν τις "φτερουγες" που εχουμε στην πλατη ;ρ

περασα ενα ωραιο κρυωμα που με βοηθησε να μην καταλαβω τιποτα
απο τις 6 τελευταιες μερες. δουλεια, κουραση, μυξες, βηχας, πυρετος
που με εκανε ενα ορθιο πτωμα, μια φοβερη ψαροσουπα, μια παραγγελια
τουρτας υπερθεαμα 3μιση κιλα, 2 βολτες στο ταχυδρομιο για τις εκπληξεις
μου και περιμενω και μια ακομα ;) και φυσικα οι μαθητες μου που καθε
μερα με φτανουν ολο και περισσοτερο στην τρελα.

εχει πλακα. αφου βρισκω εστω και εναν λογο να χαμογελαω τη μερα ειμαι καλα.
και καποιες φορες χαμογελαω παραπανω απο 1... ;)

ειναι τοσο ωραια να φτιαχνεις το προγραμμα του χειμωνα και να κανεις σχεδια,
που δεν εχει καμια σημασια ο χειμωνας που ερχεται και κυριως που αργει να
φυγει,δεν εχει σημασια που ανοιγεις την σακουλα και τραβας μακριμανικα που
μυριζουν ναφθαλινη, δεν εχει σημασια που τελευταια στιγμη πας την κουβερτα
στο καθαριστηριο, δεν εχει σημασια που αρχιζεις να μαζευεις καλοκαιρινα και
να βαζεις την πετσετα του μπομπ σφουγγαρακι στην τσαντα θαλασσης μαζι με τα
μαγιω και μετα στην ντουλαπα. νομιζω οτι τιποτα δεν εχει σημασια.

ειμαι σιγουρη οτι αυτο το καλοκαιρι ηταν αξεχαστο οπως ειμαι σιγουρη οτι
αυτος ειναι ο λογος που εφτασε οκτωβρης να για δεχτω πως παπαλα. 3 μηνες
διακοπες και ΤΙ διακοπες, πανω απο 100 μπανια στη θαλασσα, 2 ταξιδια στο
εξωτερικο, μια μετακομιση, χαμογελα, εμπειριες, φιλη, φιλοι, φιλος, και
ολα καλα.

νομιζω πως ειναι ωρα να παμε στον χειμωνα..

με τις υγειες μας!