Παραμυθουπολη

Monday, August 18, 2008

ολα υπο ελεγχο..

ας υποθεσουμε πως εχεις ενα σερβις αυτοκινητου για τα 22.500
χιλιομετρακια και υπολογιζεις οτι πρεπει να γινει τον αυγουστο
μαζι με την καρτα καυσαεριου και την ασφαλεια που ληγει μιας
και μετα θα λειπεις.

ενω εχεις ηδη συνεννοηθει με τον αλεξη απο τον ιουνιο οτι καποια
στιγμη θα περασεις να το κανεις αποφασιζεις στις 12 αυγουστου
να παρεις την ασφαλεια του βατραχακίου. ολα ωραια και ολα καλα
φευγεις για διακοπες ναμπερ φάηβ και γυρνας. 18 αυγουστου και ενω
σε 2 μερες ξαναφευγεις για μακριααα, πολυ μακριααα σηκωνεσαι απο
τα χαραματα να πας το βατράχι στο ντοκτορ αλεξη. αμ δε!!!
αλεξης γιοκ. κλειστο κινητο και προωθηση στο σταθερο.
το μυαλο σου αδυνατει να σκεφτει οτι μπορει να λειπει γιατι αυτη
η πιθανοτητα απλα ΔΕΝ υπαρχει και ακομα και σαν παραμικρη,
παραμικρουλα σκεψη σου προκαλει κοψιμο. ενιγουεη..φτιαχνεσαι
ντυνεσαι και πας απο εκει. μονο ενα Α4 στο τζαμι με πρασινο
στυλο (θεε και κυριε) 15-25 κλειστο!

γιατι ρε αλεξη? γιατι ρε πουλακι μου? τι θα κανω εγω τωρα που
διοριστηκα στο "Α" χωριο στο "Β" νησι και που θα βρω συνεργειο
για να μην χασω την εγγυηση του βατραχακίου εκει. με λες? αμ δεν
με λες γιατι κινητο κλειστο!

με ελουσε κρυος ιδρωτας. πηρα μια ανασα και πηγα στην επομενη
δουλεια. διαγραφη βιβλιαριου ικα. μα μου σου του και εκει και
τελικα ουτε αυτο μπορεσα να κανω γιατι χρειαζεται ενα χαρτι που θα
παρω στο "Β" νησι.

πηγα και για καρτα καυσαεριου αλλα ο συνεργειος φιλος του μπαμπα
μου διακοπιζει και αυτος.

ενιγουεη μη σας κουραζω, δεν βρηκα τα μαχαιροπιρουνα στο χρωμα που
ηθελα, δεν βρηκα φακελους με φουσκαλιτσες, δεν βρηκα σετ σχολικων με
την ντορα, δεν βρηκα το επομενο βιβλιαρακι για το πιτσιποπακι μου απο
την σειρα που του παιρνω και δεν βρηκα το νταβ το πρασινο και πηρα
το κιτρινο με το λεμονι.

η μερα κυλουσε σκατα, αναμεσα σε κουτες, ρουχα, βιβλια, κοσμο, το
πιτσιποπακι να γυρναει σαν σβουρα και να μου χαλαει οσα φτιαχνω μεχρι..

μεχρι αυτη τη στιγμη οπου εγινε το θαυμα και για αλλη μια φορα (μετα τον
miguel) καταλαβα οτι υπαρχει θεος και οτι μου εχει και αδυναμια.

αφου εχω κουραστει λεω να κοιταξω που μπορω να βρω εδω κοντα συνεργειο για
το αμαξι με σκοπο να το παω αυριο στον πυργο ηλειας αλλιως τα χριστουγεννα
και φυσικα εκτος οριων. ψαχνω λοιπον και ετσι για πλακα κοιταω μπας και εχει
κατι στο "Β" νησι..εκει λοιπον το ειδα:

εξουσιοδοτημενο συνεργειο "Β" νησι στο "Α" χωριο. εκει που θα δουλευω ;)
αν αυτο δεν ειναι σημαδι τοτε πες μου τι ειναι...

αντε καληνυχτα μας, παω να κοιμηθω ηρεμη γιατι

ο,τι εγινε εγινε σωστα αλλα και ο,τι γινεται γινεται ακομα καλυτερα!