Παραμυθουπολη

Friday, June 27, 2008

τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου

δεν θελω σχολια για το παντελης!

η παροιμια το λεει ;ρ

ενιγουεη το θεμα ειναι ενα. αντε παλι μαζεψε, καθαρισε, στειλε
ριχταρια καθαριστηριο, μαζεψε παπλωματα, κουβερτες, εκτυπωτες,
βιβλια, σιντι, ζωγραφιες. πηγαινε μετα στο "σουπερ μαρκετ
αντλαντικ παντα πιο φτηνα" παρε κουτες (το καλο μου μου τις
ειχε δεσει κιολας για να μην πονεσει το χερι μου) βεβαια
συναντω ενα μικρο προβλημα στο πως τις συναρμολογω. ειρωνια
αν σκεκφτεις οτι τελειωνω ενα μοντελακι βατραχο της σιτροεν με
156 κομματια χεχε.

παμε παρακατω.
η μερα ξεκινησε οπως παντα. πρωινο μπανιο σε μια καταπληκτικη
θαλασσα πιο καθαρη απο ποτε παρεα με χυμο και βιβλιο. γυρισα,
επλυνα κηπο, αμαξι, κατεβασα καθισματα να ειναι ετοιμο για το
φορτωμα και τωρα κανονιζω που θα δω τα παιδια για να πουμε ενα
γεια για την πλακα μας αφου και την αλλη εβδομαδα εδω θα ειμαι.

σημερα ελεγα να παω και με τους μαθητες μου για μπανιο. ε ρε γλεντια

ατακα σπυρου : κυρια τι μαγιω φορας;
κυρια (εγω τρομαρα μου) : μαυρο ολοσωμο
σπυρος : και τι χρωμα μπρατσακια; χαχαχα :))
κυρια : δεν φοραω μπρατσακια γιατι ξερω να κολυμπαω
γιωτα : δηλαδη κυρια πας και βαθια;
κυρια : ναι καμια φορα παω πολυ πολυ βαθια

και εκει που μενουν ολα με ανοιχτο το στομα ο λουκουμας μου με αγωνια
ετοιμος να με μαλωσει με κοιταει αυστηρα και λεει :
κυρια, δεν πιστευω να κανεις και βουτιες;

οπως καταλαβατε μου λειπουν. θυμαμαι ολη την ωρα κατι και γελαω.
βλεπω συνεχεια φωτογραφιες και βιντεακια και συγκινουμαι.

οκ ξεκουραστηκα. φτανει μια εβδομαδα. να παω τωρα στο σχολειο μου???


καλο μεσημερι καλα μου παιδακια!

yo voy a tomar sol y vino ;)
besos