Παραμυθουπολη

Wednesday, June 25, 2008

"να κοιμηθω στο πατωμα"

πιο κατω απο τα πατωματα.

ετσι γιατι μας αρεσει. σημερα ειδα μονο τον τυπο που κουρεψε
κατι πρασιναδες εξω απο τα καγκελα μου. δεν επικοινωνησα με
αλλον ανθρωπο σημερα. μπορω να πω βεβαια οτι και αυτος δεν
μετραει γιατι δεν του μιλησα. απλα του εριξα φαρμακι με
δολοφονικο βλεμμα γιατι με ξυπνησε στις 9 παρα και ειχα
κοιμηθει αργα. ειναι μαλλον αυτο που λενε η καλη μερα απο το
πρωι φαινεται ή μαλλον στην περιπτωση μας δεν φαινεται.

καλα μην φανταστεις, οχι οτι ειχα κατι. απλα ακεφιες και ορεξη
για σπιτακι, πισι, υπνο και μαζεματα.

η βλακεια ειναι οτι η κιθαρα μου δεν ειναι εδω, πιθανοτατα αν
την ειχα θα συνεβαινε το ανεπανορθωτο. ενιγουεη..σας το λεω
ομως ειμαι πολυ κοντα ;)

αυριο οτι ωρα ξυπνησω, ελπιζω νωρις ομως, θα φυγω για παραλια
και φραπεδια. τελειωσα και το βιβλιο που διαβαζα και δεν ξερω
τι να παρω μαζι μου. με βλεπω να κατανταω να κανω τεστ τυπου
"ποσο σεξυ εισαι αυτο το καλοκαιρι" και οχι τιποτα αλλο αλλα
τα αποτελεσματα θα ειναι κατω του μηδενος και θα ριξουν οση
αυτοπεποιθηση μου εχει μεινει καπου κρυμμενη.
αχ θεε μου (μη)

ασχετο με τα προηγουμενα αλλα εδω και 2-3 μερες σκεφτομαι
ποσο ασχημο ειναι να κανεις καποιον να νιωθει αβολα ή ασχημα.
εγω ειδικα εχω τεραστιο προβλημα με αυτο. δεν το αντεχω, προτιμω
να σκασω εγω, να νιωσω ασχημα, να με πιασει κοψιμο απο ντροπη
παρα να κανω ανθρωπο να νιωσει ασχημα ή να καταλαβει οτι τον
κοροιδευω. σας εχω πει το κορυφαιο ε??? οταν οδηγω ανω των οριων
και οδηγοι απο το αντιθετο ρευμα μου κανουν σημα με τα φωτα και
κοβω ταχυτητα, οταν περναω μπροστα απο τους αστυνομικους δεν τους
κοιταω ποτε γιατι ντρεπομαι που τους κοροιδεψα. ελεεινο ε?
ειμαι σιγουρη οτι αυτο πρεπει να το λυσω με ψυχολογο. οπως επισης
οτι η αδερφη μου μετακομιζει αθηνα μονιμα. αυτο μου λετε πως θα
το δεχτω?

καταταλλα τιποτα. τωρα σκεφτομαι οτι ειναι νωρις για να κοιμηθω
και ψιλοαργα για να βγω. καλα δεν ειναι αργα απλα βαριεμαι. σας
εχω πει η ωρα 11 ειναι νεκρη ωρα. ειδα και τηλεοραση σημερα.
παλι φωτιες. αντε να καψουν οτι εχει μεινει..αφου οπως φαινεται
κανεις δεν τους σταματαει. αρπαξε ο κωλος μας και αυτοι φοβουνται
οτι θα μεινει σημαδι. θα την κλεισω και αυτη να γινω τελειως φυτο
να το χαρω.


και διαβασα και κατι απλα ωραιο "εσυ υπαρχεις χωρις να σκεφτομαι
και χωρις να γραφω για σενα, οπως και εγω συνεχιζω να υπαρχω και οταν δεν με σκεφτεσαι".

ισως η ολη ιστορια ειναι το πως υπαρχεις. αυτη τη γαμημενη ποιοτητα
ζωης κυνηγαω.

α ρε γανγκο..μα με την υπηρετρια;
χμ..μηπως ειναι ωρα να ξαναλλαξω πολη? ε ? ε?

αντε καληνυχτες