Παραμυθουπολη

Saturday, June 14, 2008

ντα γκασπαζα!!!

απο την αρχη δεν φαινοντουσαν καλα τα πραγματα.
τι να κατσεις να δεις;

ενιγουεη το ηπια και αυτο το ποτηρι αφου ειχαμε κοσμο στο
σπιτι. εχω ομως καποιες παρατηρησεις απο τον σημερινο αγωνα :

1) τα ρολα με κασερι και μπεικον απο την χρυση ζυμη ειναι λισσα.
2) οι πολλες μπυρες προκαλουν μετεωρισμους!ε?φανταστικε μου δασκαλε??
3) ο μικρος σκορπισε τις καραμελες σε ολο το σπιτι και γλιστραει
4) το κυριακος ειναι επιθετο ή ονομα;
5) ο κυριακος ειναι αυτος απο τον λαζο;

και για να σοβαρευτουμε λιγο....

ειναι δυνατον κοτζαμ εθνικη να φοραει μπλε σωβρακο με ασπρο σορτσακι;

ελεος δηλαδη! ενας ανθρωπος δεν βρεθηκε να τους πει οτι το ασπρο θελει
μπεζ εσωρουχο;;; το ζηταει ρε παιδι μου! σαν να εχει μελανιες ο κωλος
τους ηταν..

τελος παντων! αυτα για το σημερα, ή σχεδον αυτα γιατι εγω ξαναπηρα μετα
τηλεφωνο αλλα nada. το θεωρησα τυχερο ή ατυχο (κανεις δεν θα μαθει) και
πηγα και ρουφηξα μπεμπη!

ας ελπισουμε οτι το αυριο θα ειναι μια αλλη μερα οποτε για παμε ολοι
μαζι τραβουδακι :
"ξημερωνει ξημερωνει κυριακη μη μου λυπασαι και ειναι ομορφη η ζωη
να το θυμασαι"


αφηνω καληνυχτες στο τραπεζακι διπλα στα τσιγαρα, μην σκυβετε κιολας.