Παραμυθουπολη

Tuesday, June 03, 2008

σκεψεις μια μερα πριν, σκεψη 10 μερες μετα

ειχα καιρο να νιωσω τις ιδιες ενοχλησεις. καλα, μην φανταστεις..κανα μηνα.
και ομως ειχα ξεχασει πως ειναι, πονος, κρυος ιδρωτας και αδυναμια.
αντε παλι χαπια για λιγες μερες μεχρι να ξαναπαρω τα πανω μου!

αυριο ειναι η πρωτη μεγαλη μερα για μενα και τα πιτσιφρικακια μου. ειμαι
αγχωμενη μεχρι αηδιας, τρεμω. προσπαθω να μην σκεφτομαι τιποτα και να
ηρεμησω αφου οπως λενε ολοι ειμαστε ετοιμοι. κι ομως κυκλοφορω
με ποστ ιτ και στυλο και σημειωνω τα ιδια και τα ιδια. φτιαχνω, κοβω, κολλαω,
βαφω. μετα σκεφτομαι και σημειωνω παλι. ολο τα ιδια..εχει και πλακα γιατι
πρωτη φορα προιστηκαν τα δαχτυλα μου. μαλλον απο κουραση. ξυπναω καθε πρωι
και νιωθω κουρασμενη. ειδικα εγω που εχω μαθει να κοιμαμαι τα μεσημερια
τωρα που παμε για μπανιο και χανω τον υπνο μου υποφερω.

αντε τετοια ωρα αυριο θα ειμαι λιγο πιο ηρεμη.μια εβδομαδα ακομα σκληρης
δουλειας και μετα θαλασσα απο τις 12 το πρωι μεχρι τις 8 το σουρουπο,
εκει που αρχιζει και σε κοβει το κρυο δηλαδη.

ασχετο με τα προηγουμενα αλλα εχω αναγκη να βγει απο μεσα μου.
δεν ξερω για εσας αλλα εμενα το τουτου μου οταν εχει σιντι και
πεσει σε μεγαλη λακουβα γυρναει κατευθειαν σε σταθμο. σημερα λοιπον παμε
45 χιλιομετρα απο εδω. οδηγω, ακουμε "ονειρευομαι" απο την δευτερη ακροαση και
γκντουπ πεφτω σε λακουβα, γυρναει λοιπον το σουπερ ντουπερ αυτοματο συστημα μου
σε τοπικο ραδιοφωνικο σταθμο (ενας θεος ξερει πως εχω γλιτωσει απο ατυχημα οταν
κατα την διαρκεια του εν λευκω στο τερμα μπαινει ξαφνικα αγνωστος καλλιτεχνης να
φωναζει "φθινοπωριασεεεε και τα φυλλα στα δεντρα" καλοκαιριατικα) ξαναγυρισω στο
θεμα μου λοιπον και απο το ραδιοφωνο ακουγεται ο στιχος "πιο καλη η μοναξια απο
σενα που δεν φτανω". ρε φιλαρακι επαθα σοκ. εδω 10 μερες ψαχνω να βρω τι συμβαινει
στο μυαλο μου αλλα τα προλαβε ο παριος. ετσι ειναι. δικιο εχει. και εγω ενιωσα να
τρεχω και να μην τον φτανω ποτε και οπως ολοι ξερετε οι αντοχες μου στην γυμναστικη
ειναι περιορισμενες. ποσο να τρεξω η ερμη; αυτο, το ειπα. τωρα νιωθω λιιιιγο καλυτερα.
για μετα δεν υποσχομαι τιποτα.

αντε νωρις ειναι, μια μπυρα προλαβαινω να την πιω. καληνυχτες σας

υ.γ πολλα φιλια και αγκαλιες στην αννα και στον γιαννη που τα καταφεραν καλυτερα ;)

αντε καληνυχτα μας και καλη επιτυχια στα παιδακια μου αυριο.