Παραμυθουπολη

Thursday, July 03, 2008

"ονειρο ητανεεεε, ονειρο ητανε"

ημουν λεει σε μια ουρα και περιμενα για ωρες. ειχαν πιαστει τα
ποδια μου και μια κοπελα διπλα κοιτουσε τα καρπουζι (!) νυχια μου
σαν να τα εξεταζε και να το κοστολογουσε. κρατουσα στο χερι
ενα σωρο χαρτια χωρις να ξερω ακριβως τι μου χρειαζονται.
ξαφνικα ακουστηκε ενα τραγουδι του θηβαιου και η κοπελα
που παρατηρουσε τα καρπουζι μου νυχια μου ειπε οτι χτυπαει
το κινητο μου. το σηκωσα και μιλησα

ε : ναι
δ : hola antigoni
ε : hola seniora, somo esta?
δ : bien, y tu?
ε : bien pero estoy muy cansada.
δ : puedes hacer la clase al las ocho a la tarde mi amor?
ε : no, voy a ir a la casa de mi tia a kaminia por dos dias.
δ : si, voy a hacer el miercoles a nueve y media. puedes?
ε : si puedo, gracias.
δ : nada, besos
ε : besos

εκλεισα το τηλεφωνο και ενας κυριος διπλα με κοιταξε :

κ : habla espaniol
ε : si, hablo
κ : yo vivo en madrit
ε : que bonito, yo voy a ir a espana al tres de agosto (!)
κ : δεν μιλατε ελληνικα;
ε : ναι, νομιζα πως εσεις δεν μιλατε
κ : χαχα, παρεξηγηση.

μετα νομιζω πως ηρθε αυτο το αμηχανο και τελειως ηλιθιο χαμογελο
που εγω το ονομαζω "δενεχωκατιαλλοναπωκαικοιταωσανηληθια" το
οποιο απαραιτητως συνοδευεται με φούρλα της κορης στα ματια
κοιτωντας ψηλα.

μετα συναντησα τον νικο και μου ειπε οτι βρηκε μαλλον σπιτι διπλα
και μετα φαγαμε μια εκκληπτικη πιτα απο την γωνια.λερωσα την
κοκκινη (!) φουστα μου και μετα πηγα να παρω το αμαξι απο τον
κυριουλη.

ε : γεια σας, θα βγαλετε το κουκλι μου;
κ : και ειδα ενα γνωστο αμαξι σημερα. ναι, Γιωργοοο της δασκαλας φερε.
ε : 5μιση ετσι;
κ : ναι ναι, καλα ειμαστε; (ποιοι;; ενταξει ρε φιλε, παχυνα αλλα οχι
τοσο για να περνας για 2)
ε : ολα υπο ελεγχο, γεια σας
κ : αντιο

μπηκα στο αμαξι, εβαλα ερκοντισιον και κατεβασα καθρεφτακι.
ανανεωσα το μακιγιαζ μου (!), εβαλα κραγιον (!) γιατι η πιτα ηταν
καλη η ρουφιανα και γουρουνιασα και πηγα σπιτι. βρηκα να παρκαρω απο
κατω (!) και το σπιτι ηταν δροσερο (!) .

ωραιο ονειρο, ή μηπως δεν ηταν ονειρο?????

καλο βραδυ...