Παραμυθουπολη

Tuesday, November 25, 2008

"απεραντο μου μοιαζει το κρεβατι αυτο..."

και ξαπλωσα πριν καμια ωρα , περιμενοντας αυτη τη στιγμη απο το πρωι.
τελικα φιλοι μου ολα μια ιδεα ειναι..


σκεφτομουν ενα σωρο βλακειες που ηθελα να γραψω και τωρα ναδα.
αλλη μερα, σε αλλο ποστ, αλλη φορα που θα αισθανομαι πιο υγιης
γιατι σημερα ειναι καπως. ολο σκεφτομαι, φανταζομαι, ονειρευομαι
και κανω φουρλες στο κρεβατι και μπερδευομαι και με το παπλωμα.

εχεις καποια λυση αναγνωστη? γιατι εγω εχω..
λεω αν δεν βρει εισιτηριο και μεινει εκει μεχρι να παω εγω και
συναντηθουμε τυχαια και δεν φυγει γιατι και καλα θα εχει βρει
εμενα και δεν εχει καπου αλλου να μεινει και ειναι η μονη λυση
και μαθει οτι θελω να γεμισω το κρεβατι και το πει? ε? ε? ε?

ειναι του ματς? και αν ειναι του ματς μηπως μπορεις να με κανεις
να παρω εγω τηλεφωνο και να δωσω τις πληροφοριες κλειδι?

και καταβαθος ξερεις τι σκεφτομαι...οτι κοροιδευω τις αλλες και
τσαντιζομαι με τις φιλιες δημοτικου αλλα και εγω χειροτερη απο
αποψη ηλικιας/σκεψεω,ειμαι ακομα γυμνασιοπαιδο..

θεε και κυριε ή καποιος τελος παντων ας μου δωσει ενα σημαδι να ξερω
να σταματησω τις περιττες σκεψεις γιατι δεν ειναι και εποχη για να
ξοδευουμε μυαλο. εμενα προσωπικα δεν μου περισσευει. αν και τολμω
να πω οτι το διασκεδαζω.

τωρα κλεινουμε πισια, μουσικες και φωτα. ωρα για νανι..ακους;


υ.γ μια ιδεα ειναι αλλα βγαλε μου την ... α ρε λουδοβικε......