Παραμυθουπολη

Friday, October 24, 2008

"αποψε που ολα μικραινουν και οι ωρες πεθαινουν"

ερχονται καποιες στιγμες που βλεπεις στον δρομο ζευγαρια να
περπαπανε χερι χερι και σε πιανει ανατριχιλα, που οδηγεις
και το βλεμμα σου φευγει σε ζευγαρι που φιλιεται μεσα στο
δρομο και σε πιανει σφυξιμο στην καρδια, που χαζευεις σε
βιτρινες και ονειρευεσαι νυχτες με τρυφεροτητες.

ολα αυτα ειναι σημαδι και δεν εχει νοημα να κανω πως δεν το
βλεπω πια.


θελω να λιωνω στην σκεψη
θελω να περιμενω ποτε θα νιωσω την ανασα πανω μου
θελω να μετραω λεπτα και ωρες
θελω να στολιζομαι
θελω να χαμογελαω σαν χαζη στον δρομο
θελω να ξυπναω με χαδι
θελω να βλεπω καρδουλες στα δεντρα, στον ουρανο και στη θαλασσα
θελω να γελαω
θελω να μην ξημερωνει
θελω το "εκει" να γινεται "εδω"
θελω να τραγουδαω
θελω να μην υπαρχει τιποτα αλλο
θελω να μην μου φτανει
θελω να θελει
θελω ξανα να θελω

χρειαζομαι τον λογο μου,
τον λογο που θα με κανει να χαμογελαω μερα νυχτα


γιαπ , ειναι η ωρα για βολτα στο λιμανι με το κρασακι μου.
καληνυχτες

"να ρθεις να με βρεις γιατι ολα σε θελουν σε θελει και η νυχτα"


υ.γ ειμαι σχεδον σιγουρη οτι αυτο το γαμημενο φεγγαρι μας τα
εκανε ετσι! που θα παει θα ξημερωσει..