Παραμυθουπολη

Wednesday, December 24, 2008

σπιτι απο εθνικη

αυτη τη στιγμη την περιμενα πολλες μερες. για την ακριβεια οχι
αυτη συγκεκριμενα, αλλες που προηγηθηκαν περισσοτερο.

ειμαι επιτελους σπιτι ΜΟΥ. ενα σπιτι που μου εφερε τοσες
αναμνησεις, καλες και κακες. απο τοτε δεν πρεπει να εμεινα
εδω καθολου αφου ολο το καλοκαιρι ελειπα ή δεν εμενα εδω,
και τωρα που ηρθα καπως ειναι.

αν ομως τα αφησω ολα αυτα γιατι απλα ετσι πρεπει ειμαι στην
ευχαριστη θεση να σας πω πως ηρεμω και ηρεμω πολυ και βαθια.
δεν ξερω πως να περιγραψω αυτο το συναισθημα γαληνης που
νιωθω τις τελευταιες 24 ωρες. απο την πρωτη στιγμη που αγκαλιασα
τον μικρο,που οκ εκει τα χρειαστηκα, μεχρι και τωρα που ανεβηκα
σπιτι μου και ξαπλωσα στο κρεβατι μου μετα απο 7 μηνες. ολα μου
φαινονται ιδια μα και διαφορετικα. μην νομιζεις, δεν μου λειπεις
εσυ σαν "εσυ", αλλα να..ειναι που το καθε τι εδω μεσα εχει και
κατι απο σενα. θα παψει ομως αυτο γιατι η ηρεμια μου εχει αναγκη
να μεγαλωσει. νιωθω ηδη την καρδια μου να χτυπαει πιο αργα, την
ανασα μου πιο σταθερη και τους σφιγμους μου μια χαρα. ηρεμησε και
το προσωπο μου. ολη, μεσα εξω μια χαρα.

εφτασε λοιπον η ωρα να κατσω, να χαλαρωσω , να δω τους δικους μου,
τα διδυμα νεογεννητα ξαδερφακια μου, τα ανιψια μου, τους φιλους μου,
ολους και χωριστα, εδω και εκει, ψηλα και χαμηλα, οπου μπορεις να
φανταστεις. να οργανωσουμε ωραιες βραδιες με κρασακι, παιχνιδια και
χασκογελια, με χουχουλιασματα σε καναπεδες αγκαλια με ζεστες σοκολατες
και μηλοπιτα της μαμας, σε ησυχα μπαρακια με καλη μουσικη, σε συναυλιες,
παραστασεις και θεατρα, κλασικα στο φαρμακειο, απαραιτητως μια βραδια
μαντι,και φυσικα μεγαλο ρεβεγιον που θα χωρανε ολοι οι καλοι..

μετα ο χρονος μου ειναι περιορισμενος και σαφως ανηκει σε αλλον. στον
ερωτα μου, στο κοντο και πιο γλυκο ανθρωπακι του κοσμου που καθε φορα
που γελαει ξεχναω και το ονομα μου, που με φωναζει "σεια" και με παιρνει
απο το ενα δαχτυλο γιατι τα αλλα δεν χωρανε στην παλαμη του και μου
δειχνει που να κατσω φωναζοντας "σεια..κει" για να παιξουμε. που μπορω
να χορευω ωρες μαζι του το χοκι ποκι μονο για να τον βλεπω να χαιρεται
να χορευει σαν τρελο και να γελαει μαζι μου και να μου λεει "πάι" για να
το τραγουδησουμε παλι και παλι και παλι.. για χαρη του ολα τα παλι του
κοσμου και ολα τα τραγουδια του κοσμου και οτι αλλο θελει.

ειναι ωραιο να εισαι σπιτι. ειναι ωραιο να νιωθεις την ζεστασια του σπιτιου,
ειναι ωραιο να νιωθεις την αγαπη των δικων σου ανθρωπων, αυτων που
πραγματικα σε αγαπανε και το δειχνουν με καθε ευκαιρια, ειναι ωραιο
καποιος να σε περιμενει στο αεροδρομιο σουρπριζ, ειναι ωραιο το σπιτι να
ειναι γεματο μυρωδιες και ας βρωμανε μετα τα ρουχα σου "κουζινιλα".

καλα μου παιδια ειμαι καλα, ηρεμη και χαμογελαστη..
καλες γιορτες σε ολους.να περασετε ολοι καλα.

χρωστουμενο : επειδη ειπα να καθαρισω με οτι αποσπα το μυαλο μου αποφασισα
να πω αυτο που χρωσταω 7 μερες ετσι για να ηρεμησω και να αδειασω κανονικα.

το επομενο κειμενο εξαιρετικα αφιερωμενο.

δεν περιμενα να εισαι τοσο μαλακας. αν ειναι ποτε δυνατον να πιστεψες
οτι ενοουσα αυτα που ειπα. αν τα πιστευα δεν θα τα ελεγα. και βασικα δεν
ειχες λογο να πειραχτες αφου τα ειχα πει και μπροστα σου. ισα ισα
που εξηγηθηκα σωστα και προσπαθησα τουλαχιστον, δεν κρυφτηκα πισω απο
"και δεν ξερω, θα δουμε, και ετσι και αλλιως" .δεν μπορω να
δωσω καμια αλλη εξηγηση για αυτο που εγινε και η μονη συνεχεια που
δινω εγω ειναι ενα μεγαλο και κατακοκκινο σημα ΣΤΟΠ! φυσικα και δεν
με αφησες αδιαφορη, δεν νομιζω οτι ειχες αμφιβολιες για αυτο. απο εκει
και περα δεν θα σκασω κιολας. αν δεν δεν. και τι νομιζες οτι εγω θα
ημουν καλυμενη αν ειχε γινει αυτο που ειπα. δεν εχω τετοια αξιωση απο σενα,
και βασικα δεν εχω απο κανεναν, να κανει δηλαδη αυτο που λεω και αυτο που
θελω. και νομιζω οτι και ενας τυφλος θα εβλεπε τωρα οτι εσυ αυτο που
ηθελες το εκανες. απλα την επομενη φορα να προσεχεις τι λες και κυριως
τι κανεις, νηφαλιος ή μη..



και τωρα ας παμε για υπνο..
καληνυχταααα