Παραμυθουπολη

Wednesday, December 03, 2008

" ετσι και αλλιως και αλλιωτικα"

πηγα και ηρθα! κυριολεκτικα και μεταφορικα..

κυριολεκτικα γιατι πηγα και ηρθα κρητη και μεταφορικα γιατι πηγα
και ηρθα στον αλλο κοσμο ! με τη σειρα...

πηγα κρητη και περασα υπεροχα! πηγα σε ενα μερος που ηθελα να
παω χρονια και οπως νομιζα ηταν απλα υπεροχα! εδωσα υποσχεση
οτι αν ειμαι καλα , ορθια και υγιης 28 ιουλιου θα ξαναπαω για
να δω παλι ολη την μαγεια, και να δω και τους βοσκους ;)

ειμαι φοβερα ενθουσιασμενη γιατι ανεβηκα σε καροτσα ντασουν! μπορει
να ακουγεται βλακεια σας ενημερωνω ομως οτι το γελιο που εριξα εγω
εκει πανω δεν περιγραφεται! ηταν κατι σαν αλλου φαν παρκ μονο που
ειχε λασπες, σκατουλες και ενα 15χρονο οδηγο σουμαχερ. ενιγουεη..

ηπιαμε ρακες φαγαμε κρεας, τρελο κρεας, φαγαμε τυροπιτα με μελι
(δεν ειναι τοσο χαλια οσο ακουγεται) γαμοπιλαφο και του κοσμου τα
καλα σε ποσοτητες που εφταναν για ολο τον κοσμο, χεχε

ειπα λοιπον να γυρισω και εγω η καημενη αλλα μας βγηκε λιγο ξινο.
στο αεροπλανο και ενω πετουσαμε 15 λεπτακια ο πιλοτος μας ειπε
οτι γυρναμε πισω λογω τεχνικου προβληματος στα μηχανηματα υψους.
με την ευκαιρια να σας πω οτι οι σκεψεις που κανεις σε τετοιες
περιπτωσεις ειναι ολα τα λεφτα και πιθανοτατα θα επρεπε να τις
σκεφτω πιο σοβαρα καποια στιγμη.
ενιγουεη μετα απο λιγο αγχος, λιγο φοβο και αρκετη κουραση γυρισα.

καταταλλα μια χαρουλα.

ξερεις, κριστμας σπιριτ και τα σχετικα.. γιορτη σχολειου, θεατρικο,
τραγουδια, στολισμος, προτζεκτ, οι μαθητες μου σε κατασταση υπερφορτωσης
και αγιος ο θεος.

και εχουμε ακομα....20 μερες!
με τις υγειες μας!!!