Παραμυθουπολη

Saturday, January 03, 2009

εχετε ενα νεο μηνυμα..

..δεν ξερω πως και γιατι αλλα το μονο που βαριεμαι παντα οταν
σερφαρω ειναι να βλεπω τα μεηλ μου. προτιμω να φαω μελιτζανες
παρα να με βαλεις να διαβασω τα μεηλ. οσα και να ειναι..για να
απαντησω ουτε λογος. μονο σε κανενα σοβαρο επαγγελματικο άντε
καμια φιλια που κραταω σε επαφη με το διαδυκτιο τρομαρα μου!!!

σημερα δεν πηγαινε αλλο. ειχα να το κανω π.α και το ινμποξ εγραφε
515. φυσικα τα περισσοτερα ηταν μαλακιουλες αλλα και αυτα επρεπε να
σβηστουν.

με μεγαλη περηφανια φιλοι μου μετα απο 3τεταρτα ινμποξ 0.
βεβαια το αστειο ειναι οτι απο τα 515 κρατησα 12 αλλα κατι ειναι και
αυτο.

χτες και σημερα προβληματιζομαι. σε μια ξαπλωμενη και χουχουλιαστη
συζητηση μεσα με στην αγαπημενη αγκαλια και ενω σκεφτομουν τι καλα που
δεν χρειαζεται να σηκωθω εφτασε η γαμη%&^%^& κουβεντα στο οτι σε 4 μερες
φευγω. σιχτιρια. οχι οτι..αλλα να. δεν προλαβα να χορτασω κανεναν.
ακομα δεν τους εχω δει ολους και πολυ φοβαμαι οτι καποιους δεν θα
προλαβω.παλι μετραω μερες αλλα αυτη τη φορα χωρις να βιαζομαι, αργα.
σκεφτομαι οτι απο εδω και περα θα μετραω μερες, μηνες, ισως και χρονια.
α πα πα.. η ματαιοδοξια το μεγαλειο της. ειπαμε το 2009 να συγκεντρωθουμε
σε μερες..μικρα και σταθερα βηματα. 4 μερες τι να κανουμε. αυτες εχω.

κραταω την γκαμηλα μου στο χερι, προσεχω να μην την κουμησω αποτομα γιατι
θα κανουν θορυβο τα κουδουνια και σιγα σιγα την ακουμπαω στο λαχανι
κομοδινο. ξαναβολευομαι και.. η υποσχεση ειναι υποσχεση και δεν αλλαζει ;)