Παραμυθουπολη

Sunday, January 11, 2009

θεατρο του παραλογου ναμπερ του

μην νομιζεις, δεν εχει μεγαλες διαφορες με το χτες.

το κρασι εγινε κονιακ γιατι δεν ανανεωσα την καβα μου
με τσιπουρα οπως ειχα υποσχεθει οποτε καταναλωσαμε οτι
αλκοολ ειχα στο σπιτι. ετσι δεν θα φτιαξω γλυκο σαλαμι.
κονιακ γιοκ! επισης κονιακ μπλιαχ

καταταλλα, ιδιες θεσεις, ιδιες σκεψεις και τα ιδια @@

τωρα πια..καμποσες ωρες μετα το προβληματικο ξυπνημα εχω
να πω και να συγκεντρωσω τις σκεψεις μου :

σημερα τυχη θεωρω
- που ηπια μια κατσαρολα γαλλικο φουντουκι και τωρα μπορω
τουλαχιστον και αναπνεω χωρις να το σκεφτομαι
- που δεν χρειαστηκε να σηκωθω για το αεροδρομιο στις 6
- που δεν εχω αυριο συναντηση γονεων
- που εχουν μεινει ακομα σιδερωμενα ρουχα, πυζαμες και σεντονια
- που το σπιτι οσο και απο ο,τι να βρωμαει ξεμυριζει σε 10 λεπτα
(ευχαριστω αμπι πουρ)
- που η μακαροναδα με τονο ηταν καλη
- που η τρελλη ξεχασε τις καραμελες και τα τσιγαρα της
- που δεν βρισκω το θερμομετρο
- οτι σε σκεφτομαι λιγοτερο γιατι με τον πονοκεφαλο που εχω δεν
μπορω να σκεφτω τιποτα


σημερα ατυχια θεωρω
- που ξημερωσε