Παραμυθουπολη

Friday, January 16, 2009

"καλυτερα απο το να εισαι συνεχεια στο μυαλο μου"

χρονος..

μηδενικος και αοριστος.

και ποσο φοβαμαι οτι δεν θα προλαβεις να με μαθεις.θελω να
ανακαλυψεις ολα αυτα τα μικρα πραγματακια που με κανουν αυτο
που ειμαι.

εδω που δεν διαβαζεις θα σου πω τα μικρα μυστικα μου και θα σου
δωσω χρονο να τα ανακαλυψεις και να τα ερωτευθεις μαζι με μενα..

-μου αρεσουν πολυ οι μυρωδιες. μπορω να καθομαι ωρες στο σουπερ μαρκετ
να διαλεγω μαλλακτικο ρουχων, σαμπουν , αφρολουτρο, αζαξ, μεχρι και τη
χαζομαρα για το καζανακι στην χεστρα. με τρελαινει το σπιτι να ειναι
γεματο μυρωδιες, φαγητο, φρεσκοπλυμμενα ρουχα, απορρυπαντικα ακομα και
αποσμητικο χωρου

-δεν μου αρεσουν τα κινητα , τα μηνυματα και οι "τυπικες συνομιλιες"
φυσικα αν θες να παρεις τηλεφωνο για σενα δεν ισχυει τιποτα απο ολα αυτα.
θα περιμενω να με παρεις και να μιλαμε με τις ωρες για βλακειες

-τρωω φρικες με τραγουδια και τα ακουω συνεχεια για μερες, αλλα συνεχεια.
καποια στιγμη το σταματαω και μπορει να κανω και ενα χρονο να το ακουσω.

-χρειαζομαι λιγη ελευθερια. μην νομιζεις, απλα ενα βραδυ θα θελω να παιξω
πιανο και οχι να σε δω. μην το παιρνεις προσωπικα. ενα αλλο βραδυ θα θελω
να παω βολτα με το αμαξι. μην τρομαζεις. θα γυρναω για να κοιμαμαι στην
αγκαλια σου.μια κυριακη πρωι θα θελω να διαβασω τις εφημεριδες μου στο
μπαλκονι και να ακουω τη θαλασσα μου. ελα εσυ απο εδω και φερε μου γαλα
και μπισκοτα φατσουλες.

-α..δεν κανω δουλειες. βαριεμαι. οκ σκουληκια δεν πιανουμε αλλα δεν θα
βαζω και σκουπα συνεχεια. επισης δεν βαζω/βγαζω κουρτινες γιατι φοβαμαι
αυτο το υψος

-φοβαμαι τις τουμπες απο υψος 1-2 μετρα. το θεωρω επιπονο.

-γελαω πολυ ευκολα και χαμογελαω συνεχεια. ειναι μηχανισμος αμυνας

-εχω κολλημα με την ευγενεια ,οχι με την εννοια των καλων τροπων, οσο
το να ειμαι σωστη απεναντι στους αλλους και να μην κανω καποιον αθελα μου
να νιωσει ασχημα. αν το κανω ειναι καταλαθος και σκαω απο στεναχωρια!

πολλα ακομα που δεν μπορω να σκεφτω.. οταν τα βρεις εσυ, ενα βραδυ που
θα ακουμε μαζι το κυμα πες τα μου.