Παραμυθουπολη

Sunday, April 12, 2009

"αναρωτιεμαι πως καταφερνω και κρατιεμαι"

συνεχως εξω απο τα νερα μου, ψαχνω για την ηρεμια που δεν
ερχεται. και ενω ξερεις οτι ολα ειναι καλα, και ολα
πηγαινουν οπως πρεπει πιανεις τον εαυτο σου να βουρκωνει
κοιταζοντας εξω απο το παραθυρο. δεν θελω να ειμαι ετσι.

δεν θελω κομπους στο στομαχι, απλανες βλεμα, θλιμενα ματια,
δαχτυλα παγωμενα και καρδια να τρεμει. δεν θελω να κοιταζω
και να μην αναπνεω. δεν θελω να θυμαμαι, δεν θελω να
συγκρινω, δεν θελω να σκεφτομαι και να εχω εικονα .

και η εικονα ποναει, και οι λεξεις πονανε και ολα. και μην
ακους αυτο που λενε για τον χρονο. μια μεγαλη και ατελειωτη
μπαρουφα ειναι. γιατι εσυ ποτε και εγω παντα..

και να φανταστεις ηξερα πως αυτες οι 2 λεξεις θα με σημαδεψουν.

να παρεις τις βαλιτσες σου και να ξεκουμπιστεις απο εδω.
τα ακους; τωρα εχεις αλλο χωρο να τις αδειασεις.

οπως ακριβως αδειασες και μενα.. και συνεχιζεις να το κανεις με
μεγαλη επιτυχια και με ανεξηγητο τροπο.

υ.γ 1 οσο δεν προσπαθησες εσυ μετα(γιατι πλεον το μετα εχει σημασια)
οσο εγωιστης και ανωριμος εισαι, οσες χοντραδες ειπες και ενα
ανωφελο σ'αγαπω ή σ'αγαπαω (που δεν ημουν σε θεση να το θυμαμαι
ακριβως) θα τα μετατρεψω με το ραβδι μου σε ενα κουβα με λασπες.
ισως με τα λασπολουτρα να μπορεσω να αναπλασω τα κυτταρα του χαμενου
υπνου απο τις ψυχολογικες σου κρισεις(παντως τυπου) στις 3 και 4 το
πρωι! και μετα θα παρω την ατελειωτη φραση σου "ξερει οτι τη θελω" και
θα την βαλω προσαναμα στο μνημοσυνο των 9 μηνων (plus 3 μηνες μετα) που
ημουν εκει σαν κερι αναμμενο και περιμενα ποτε θα καταλαβεις αν με θελεις
ή οχι, ποτε θα σου περνουσε η κριση και θα με εκανες και εμενα να νιωσω
οτι ειμαι σε δεσμο και οχι ο επιδεσμος της μουρτζουφλιας σου.
α ναι. παραλιγο να το ξεχασω. οταν τα θυμασαι και τα λες να το
κανεις χωρις ανακριβειες και χωρις να παραλειπεις πραγματα που εχουν
σημασια. μην μενω εγω 5 ωρες σε καφετερειες να εξηγω τι και πως..
εσυ το ξεχωρισες απο μενα, εγω σου προτεινα να το κανουμε μαζι και
εσυ δεν ηθελες γιατι οπως ειπες δεν ειχε σχεση με μενα..

τωρα νιωθω πολυ καλυτερα! εβγαλα χολη και ηρεμησα..
ας παμε για καφε που με θεωρουν ακομα απιστευτη..

υ.γ 2 το τραγουδι του τιτλου http://www.youtube.com/watch?v=jJspJ4oQlQ4&feature=PlayList&p=B85FB80ABBD5E2F6&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

υ.γ 3 ευχαριστω για χτες, μου ανεβασες το ηθικο και την ψυχολογια
και καταλαβα οτι δεν ημουν εγω η "διαφορετικη".επισης μου λειψατε
και οι 2 παραααα πολυ..