Παραμυθουπολη

Sunday, April 19, 2009

"τις ξενυχταω ακομα"

ερχεται η ωρα που φοβαμαι..

υπνος.

εγω που μια ζωη ειχα ερωτικη, μονιμη και παντα πιστη σχεση με
τον υπνο τωρα φοβαμαι να κουκουλωθω.δεν ξαπλωνω στο κρεβατι.
κοιμαμαι στον καναπε, προχειρα.

συνεχεια το ιδιο.

και χτες αυτο. ησουν λεει εξω απο το σπιτι μου (θεε και κυριε).
με περιμενες διπλα σε ενα χαλασμενο ποδηλατο και γυριζες αμηναχα τις
ακτινες του.

σε ρωτησα τι κανεις; γιατι εδω; αν σε ειδε κανεις;
και εσυ αφησες τη ροδα και ειπες "αφου ξερεις,η πιο μεγαλη αποσταση
ειναι ο χρονος. και εγω δεν θελω αλλον χρονο χωρις εσενα".

ξυπνησα πανικοβλητη οτι περασε η ωρα και δεν εβαλα θερμομετρο στο
μικρο. ειχε περασει 1μιση ωρα απο πριν. ευτυχως ηταν δροσερος.
εγω εκαιγα. εβαλα το παιδι στη θεση του, του εδωσα τον πακο, τον
σκεπασα και ξαναξαπλωσα. ξερεις οτι δεν ανοιγω την τηλεοραση εκεινες
τις ωρες, ειναι οι ωρες που βαζουν θριλερ! δεν τα αντεχω. ουτως η αλλιως
τα βλεπω μετα.

ξερεις ποιο ειναι το καλο? κανενας δεν με αφηνει να μιλαω για σενα.
λενε οτι δεν αξιζεις ουτε μισο γραμμαριο φαιας ουσιας, και επιμενουν
κιολας. και εκει που παω να σε δικαιολογησω (γιατι ειμαι τετοια
τρομαρα μου) μου λενε οτι εισαι γελοιος που ειπες "μαλακια να το
μαθω τωρα?" . γιατι ποια η διαφορα? αν θες θες, και πραττεις
αναλογως. αν δεν θες,που δεν θες πια,(και αυτο το λενε ολοι)
δεν κανεις τιποτα.ουτε ερχεσαι, ουτε μιλας, ουτε ζητας.
μενεις εσυ με την ασφαλεια του σιγουρου, του καινουργιου, του διαφορετικου
και μενω εγω να κοιμαμαι παλι μονη μου τα βραδια, χωρις τον λογο μου.

και τωρα ειμαι ο μεγαλυτερος πινοκιο! ψεμα κυριες και κυριοι.
δεν κοιμαμαι μονη. εχω διπλα μου τον πιο ωραιο, μινιον αντρα, με ενα
ξεγυρισμενο βηχα και πυρετο που τον κανει να κουτουλαει και να ακουω
συνεχεια γκτουπ το βραδυ.

υ.γ 1 περαστικα μας

υ.γ 2 λιγες μερες μονο ακομα και μετα το καταστημα κλεινει

υ.γ 3 το παραζαλισμενο αρνι δεν εκανε καμια διαφορα στη μιζερια των ημερων.
δεν μου αρεσει το πασχα και λιγο καλο κοκορετσι (επισης ζαλισμενο) δεν
φερνει την ανοιξη. σε 7 μερες θα ξεπλυνω ο,τι βρωμικο στη θαλασσα μου.

υπομονη θα ερθει η λυτρωση..