Παραμυθουπολη

Thursday, April 30, 2009

να δεις πως εχει η κατασταση..

αν σκεφτω ποσες φορες τη μερα ειμαι ο καλος μ@λ@κ@ς και
ποσες ο κακος παιζει να βγω για αλλη μια φορα η χαμενη.
ειναι που ξερω οτι κανονικα δεν θα επρεπε να κανω πχ "αυτο"
αλλα να μην ζοριστω εγω για να περασει καποιος πιο χαλαρα.
ετσι ειμαι ο καλος γιατι γινεται εν γνωση. οσο για τον κακο
δεν λεω παραδειγμα γιατι θα κλαψουν μανουλες και πατερουληδες
και γιαγιαδες.

εδω νιωθω στα νερα μου πλεον. δεν υπαρχει κατι που να με
απασχολει εκτος απο κατινιες και γελοιοτητες τις οποιες
εντελως μεταξυ μας καταδιασκεδαζω. γνωστα πραγματα.
ποιο αφρολουτρο ειναι καλυτερο, τι αντηλιακο να παρω,
τι να κανω με το θερινο πανεπιστημιο, τι να του πω εκτος
απο μια καλημερα, τι ρουχα να βαλω ωστε να μην ζεσταινομαι
μεσα στη μερα αλλα και να μην ξεπουντιαζω το βραδυ. τι να
μαγειρεψω, ποσα γευματα εχω φαει, αν τρωω ανα 3-4 ωρες!
εχω δηλαδη τετοιες εγνοιες.

βεβαια εχει και πολλη δουλεια το καταστημα αλλα δεν βαριεσαι.
μια περιοδος ειναι και παπαλα. βγαζω τις τοξινες με τα 4 χιλιομ.

επισης με ταλαιπωρουν οι τουριστες παρα πολυ. δεν φτανει που ειχαμε
τους παππουδες οδηγους που δεν βλεπουν,τους περιεργους που μπερδευουν
το δεξι με το αριστερο και δεν πληρωνουν και την ζημια μετα, τωρα
προσοχη. κινδυνος θανατος. τουριστες. ειναι παντου. δεν ξερουν
τιποτα, πανε οπου γουσταρουν , καθυστερουν γιατι ψαχνουν με χαρτες
(μα φυσικα και δεν θα βγαλεις ακρη), μπαινουν σε χωραφια και φωναζουν
οι γριες, γενικα ειναι ολα τα λεφτα, αν φυσικα ο ερμης σου δεν ειναι
αναδρομος και δεν περναει εκεινη την ωρα πανω απο το κωλοκοτρωνιτσι
και σου φερει τον τουριστα οδηγο στη μοιρα σου. καταταλλα οι υπολοιποι
ειναι μια χαρα, χαμογελαστοι, χαιρετανε οτι κινειται και εχουν ορεξη
για κουβεντα, για πολλη κουβεντα! δουλευουμε εμεις ωρεεεεεε.....

εδω ειναι καλοκαιρι. στην υπολοιπη χωρα δεν με νοιαζει.κανεις δεν με
νοιαζει.

το αλλο. ξερεις? οτι και καλα τα νουμερα δεν με νοιαζουν. και οτι δεν
εχουν σημασια αρκει να περναω εγω και εστω αλλος ενας καλα.. χαζομαρες!
μετα την παρασκευη που ειλικρινα δεν ξερω ποσο καιρο ειχα να χαρω τοσο,
ειναι λιγο στον αερα. ξερω εγω? ισως γιατι παντα, εστω και ασυνειδητα
θα θελεις αυτο που κανεις και σου αρεσει να αρεσει και τους αλλους
το ιδιο ή πιο πολυ. και να ενθουσιαστεις και εσυ απο την αρχη. ε?
ή οχι? δεν ξερω..


αληθεια. εσυ απο την κυψελη γιατι εισαι εδω? και καλα να εισαι εδω.
γιατι ομως εισαι και εκει? μηπως δεν εχεις λογο τοτε να εισαι εδω?
ε? ε?

ειμαι σχεδον σιγουρη οτι και κατι αλλο ηθελα να γραψω. ενιγουεη. την
γλιτωσες.

καληνυχτα

υ.γ μην εχεις αμφιβολιες. εσυ εισαι ο μ@λ@κ@ς νουμερο 1 .-